Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Er det muligheter for å lykkes om man starter for seg selv?
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Om du er det, så¨vet du vel det? Det er jo lange køer for å få time....
lillesky Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 Min fysioterapaut (som er 60 år) mener at ungdom som utdanner seg til fysioterapaut i dag utdanner seg til ledighet. Fysioterapi-utdannelsen er fryktelig populær. Jeg har ikke opplevd at det er vanskelig å få time, hverken her jeg bor (mindre by) eller i Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #4 Skrevet 17. april 2005 Min fysioterapaut (som er 60 år) mener at ungdom som utdanner seg til fysioterapaut i dag utdanner seg til ledighet. Fysioterapi-utdannelsen er fryktelig populær. Jeg har ikke opplevd at det er vanskelig å få time, hverken her jeg bor (mindre by) eller i Oslo. her jeg bor er det to mnd ventetid. de som er sykemeldte blir tatt først, de andre må vente lengre. her ble det avertert etter 2 til, men ingen søkte jobben. Det er iallefall 7 plasser du kan få slik beh. i min komune
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå