Gå til innhold

Jente 20år aldri onanert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann 20, Dama er samme alder om det har noe og si.
Ble helt paff over att kjæresten min sier hun aldri har onanert.

Begynte og diskutere litt med henne, med og si ting som ''Har du aldri tatt på deg selv seksuelt?'' osv. osv.

Og fikk kun ett ''Nei'' tilbake. Vi har vært sammen i godt over ett år, men dette slo meg ut litt. 
Kom inn på temaet da jeg prøvde og finne ut hvilke teknikker hun gjerne brukte på seg selv og hva hun syntes var diggest, men her måtte jeg lære alt selv. Var vell nesten 19 får jeg ble sammen med henne og hun er min første og siste for og si det sann. Så her er det som små-plager meg litt... Er dette virkelig mulig? Husker att når jeg var 13år så gjorde jeg nesten ikke noe annet enn og runke 😂 Så kan vell si jeg kjenner penisen min såppas godt att jeg vet hva som funker best for meg haha. Men jeg har jo hørt att det kvinnelige kjønnsorgan er jo litt mer komplisert enn en penis 😅  Slikking virker det som hun liker, men det som plager meg aller best er att hun kanskje ikke kunne lært meg like godt som en som kjente kroppen sin så godt som jeg kjenner min egen? iom. att hun er den eneste jeg har hatt sex med. Har jo veldig lyst til å få henne til og squirte men har jo hørt att ikke alle jenter klarer det? Også fantaserer jeg om att hun blir litt høylytt men er vell ikke alle jenter som er sann heller:P Har dere noen tips til ting jeg kan prøve på henne, eventuelt noen metoder som burde prøves?  Hvilket kjønn jeg får tips fra er å foretrekke. Takker for alle tips på forhånd 🤗

Anonymkode: 2a4ee...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 20, Dama er samme alder om det har noe og si.
Ble helt paff over att kjæresten min sier hun aldri har onanert.

Begynte og diskutere litt med henne, med og si ting som ''Har du aldri tatt på deg selv seksuelt?'' osv. osv.

Og fikk kun ett ''Nei'' tilbake. Vi har vært sammen i godt over ett år, men dette slo meg ut litt. 
Kom inn på temaet da jeg prøvde og finne ut hvilke teknikker hun gjerne brukte på seg selv og hva hun syntes var diggest, men her måtte jeg lære alt selv. Var vell nesten 19 får jeg ble sammen med henne og hun er min første og siste for og si det sann. Så her er det som små-plager meg litt... Er dette virkelig mulig? Husker att når jeg var 13år så gjorde jeg nesten ikke noe annet enn og runke 😂 Så kan vell si jeg kjenner penisen min såppas godt att jeg vet hva som funker best for meg haha. Men jeg har jo hørt att det kvinnelige kjønnsorgan er jo litt mer komplisert enn en penis 😅  Slikking virker det som hun liker, men det som plager meg aller best er att hun kanskje ikke kunne lært meg like godt som en som kjente kroppen sin så godt som jeg kjenner min egen? iom. att hun er den eneste jeg har hatt sex med. Har jo veldig lyst til å få henne til og squirte men har jo hørt att ikke alle jenter klarer det? Også fantaserer jeg om att hun blir litt høylytt men er vell ikke alle jenter som er sann heller:P Har dere noen tips til ting jeg kan prøve på henne, eventuelt noen metoder som burde prøves?  Hvilket kjønn jeg får tips fra er å foretrekke. Takker for alle tips på forhånd 🤗

Anonymkode: 2a4ee...e3f

Ikke alle liker å onanere og det er ingenting å bli paff over. Ikke alle squirter eller lager lyd under sex heller. Det du må gjøre er å beføle og spørre etterpå eller underveis om hva som var deilig og ikke. Du burde ha mer fokus på at dere begge skal nyte enn å prestere! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske vanlig at unge kvinner bruker tid på å våkne seksuelt. Det kan det være mange årsaker til.

Anonymkode: 083fd...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orgasme før jeg traff han jeg er gift med nå. Da var jeg 24 år. Hadde svært lite seksuell erfaring frem til da. Det er først de siste årene jeg virkelig har oppdaget min egen seksualitet, og gjerne ordner meg orgasme på egen hånd. Jeg er nå 39. 

Anonymkode: 645c2...d87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det hørtes veldig rart ut. Jeg begynte å onanere fra da jeg var ca. 12 (jeg er jente). Snakker riktig nok sjelden høyt om det, da det har opplevdes litt skamfullt. Jeg er 26 nå, men kunne sikkert fint da jeg var 20 påstått at jeg aldri onanerer, selv om det er løgn. 

Anonymkode: b41d3...82f

• Liker 3
Skrevet

Det er helt normalt at kvinner ikke onanerer, selv om det er veldig synd at det er sånn. Alle burde onanere for å lære å kjenne sin egen kropp, og hva som kjennes best ut. Du kan jo prøve å oppmuntre henne til å prøve? Både du og hun hadde fått glede av det. :)

• Liker 1
Skrevet

Samme sa kona til meg da vi var på den alderen. Trodde på henne, men etter flere år kom det fram at det ikke var helt slik. Ble skuffet at hun ikke kunne fortelle sannheten.

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det hørtes veldig rart ut. Jeg begynte å onanere fra da jeg var ca. 12 (jeg er jente). Snakker riktig nok sjelden høyt om det, da det har opplevdes litt skamfullt. Jeg er 26 nå, men kunne sikkert fint da jeg var 20 påstått at jeg aldri onanerer, selv om det er løgn. 

Anonymkode: b41d3...82f

Rart er det ikke. Det er ganske vanlig at kvinner blomstrer sent på dette område.’Snakk for deg selv i slike settinger og aksepter at anderledeshet ikke er «rart»  og at man ikke lyver selv om man ikke gjør som deg....

Endret av Rotemor
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra hvis du kan hjelpe henne da, uten å anklage og fordømme.

Anonymkode: c424a...19a

AnonymBruker
Skrevet
På ‎20‎.‎03‎.‎2019 den 18.21, Rotemor skrev:

Rart er det ikke. Det er ganske vanlig at kvinner blomstrer sent på dette område.’Snakk for deg selv i slike settinger og aksepter at anderledeshet ikke er «rart»  og at man ikke lyver selv om man ikke gjør som deg....

Helt enig, jeg pleier altlid å si at ; INGENTING er merkelig innen sex 🙂 Kommer nok an på hvordan man har vokst opp,selv var jeg bare en lita jente på 8 da jeg fant ut at jeg hadde en "ting" der nede som det var godt å ta på og viiiiiips så hadde jeg min 1 orgasme 🙂 

Anonymkode: 62328...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...