Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har truffet en man via Tinder. Han sender meg melding hver dag i 4 mnd, men ingen flørting. Vi har nå datet 3 ganger det siste 2mnd. Vi spiste middag og hadde fine samtaler. På siste date, har æ spurt han om hva han søker egentlig.  Så svarte han at han har ikke noe kontakt med andre damer, han er ikke vant til dette og trenger litt tid. Jeg ble veldig usikker om han er interessert i mæ eller ikke. Det er også jeg som tok initiativ til å kysse hver gang vi dro fra hverandre. Men fortsetter jo å sende melding hverdag selv om han er bortreist.

Anonymkode: 24817...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du egentlig? Han hadde vel aldri investert tid i deg om han ikke var det. Eller dukket opp til mer en første date? Virker som en kar som er litt treg, blyg, eller noe slikt. Kanskje du bør være den som tar initiativet og er varm i trøya før han blir det? Men ja. Selvfølgelig er fyren interessert. Virker som han liker deg godt og ønsker noe seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, jeg var nok litt oppgitt at han ikke tar initiativ til fysisk kontakt, men følte mæ litt flaut etter at æ spurt han om det ja. Jeg har nå fått følelse for han og er kanskje litt redd for at han ikke føler det samme. Takk for svaret forresten🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at han fortjener tiden du bruker med han så gir du han tid,  en del men er ikke så rett på sak og trenger mer tid en andre.  du må lese han og se om han er virkelig interessert i deg 🙂 

Alle fortjener en sjanse, så prøv deg frem 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2019 at 12:12 AM, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en man via Tinder. Han sender meg melding hver dag i 4 mnd, men ingen flørting. Vi har nå datet 3 ganger det siste 2mnd. Vi spiste middag og hadde fine samtaler. På siste date, har æ spurt han om hva han søker egentlig.  Så svarte han at han har ikke noe kontakt med andre damer, han er ikke vant til dette og trenger litt tid. Jeg ble veldig usikker om han er interessert i mæ eller ikke. Det er også jeg som tok initiativ til å kysse hver gang vi dro fra hverandre. Men fortsetter jo å sende melding hverdag selv om han er bortreist.

Anonymkode: 24817...05f

Kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tre dates på to måneder? Da har han flere på gang men klarer ikke å bestemme seg...holder deg på gress. 

Når jeg holdt på med dating var det 3-4 dates i uka... 

Greit at han trenger tid, men fire måneder med chatt og kun tre dates? Næææh... 

Anonymkode: 2f727...82d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trondheim? 

Anonymkode: ec266...996

Nord Trøndelag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 8.28, kari-bole skrev:

Hvis du mener at han fortjener tiden du bruker med han så gir du han tid,  en del men er ikke så rett på sak og trenger mer tid en andre.  du må lese han og se om han er virkelig interessert i deg 🙂 

Alle fortjener en sjanse, så prøv deg frem 🙂

Har truffet han igjen på fredag. Det var hyggelig middag og vin. Men så sa at han er fortsatt usikker enda siden han reiser mye og usikker om han får fosette å jobbe her når kontrakten er ferdig. Akkurat nå det er kun vennskap enda og han ønsker å forsette kontakten og vi se kos det går.

Kjipp, men er glad for at han var alltid forsiktig og vi bare datet ute med middag og drikke, ikke noe mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre dates på to måneder? Da har han flere på gang men klarer ikke å bestemme seg...holder deg på gress. 

Når jeg holdt på med dating var det 3-4 dates i uka... 

Greit at han trenger tid, men fire måneder med chatt og kun tre dates? Næææh... 

Han er mye bortreist gjennom jobben, og jeg jobber også turnus på sykehuset sånn at det trengs planlegging med treff.

For meg han virker som en ærlig person, men har aldri opplevd at noen trenger så lang tid som han. Har truffet han igjen på fredag og fått litt mer avklaring på det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, da tar du det med ro og se hvor den fører dere, men pass på, så lenge han er ikke sikker på sin jobbkontrakt så er det kansje OK o holde det på venner siden 🙂

Om jeg var deg så hadde jeg trukket meg litt tilbake og ikke binde meg følelse messing med en som ikke kan vare der om 1-3 uker eller 6 mnd.

Men jeg også kjener en del som har avstands forhold der de besøker hverandre i helgene, så alt er mulig men avheng av situasjon 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, Steros skrev:

Han er mye bortreist gjennom jobben, og jeg jobber også turnus på sykehuset sånn at det trengs planlegging med treff.

For meg han virker som en ærlig person, men har aldri opplevd at noen trenger så lang tid som han. Har truffet han igjen på fredag og fått litt mer avklaring på det🙂

Ikke kast bort livet på en som er usikker og som ikke har så mye tid. Han er sikkert en solid kar. Men greit å la blikket sveipe litt rundt likevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...