Christina82 Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Gikk til innkjøp av treningsklokke polar M200. Ønsket å bli mer bevisst og kommer over 10 000 skrit om dagen. Samt gøy å se hvor mye jeg går på jobben. Er det noen som vet om skrittene er reelt? Det står at jeg har gått 16 000 skritt, og tidligere har jeg bare brukt helseappen og ligget på 3000-5000 skritt om dagen. Så tviler virkelig på at jeg har gått så mange skritt. Hvor stiller jeg inn dette?
SPOCA Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Jeg har Fitbit og opplever at skrittene er reelle. Hvis det er en app på mobil du har brukt tidligere har du vel kanskje ikke klart å fange med deg absolutt alle skritt? Jeg går ihvertfall ikke med mobilen absolutt hele tiden, spesielt når jeg er hjemme. Jeg opplever heller appene på mobilen som ikke helt reelle, da de ikke fanger opp absolutt alle bevegelser. Jeg er storfornøyd, jeg har gått ned 80 kg sammen med min kjære skritteller. 2
Gjest Solsmil Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har ikke erfaring med akkurat den klokken du nevner, men jeg opplever også at skrittene generelt på slike klokker er reelle mobilen har man jo gjerne ikke med seg til enhver tid heller. nå vet jeg ikke hvor mye du har gått, men det skal ikke såå mye innsats til å gå 16 000 skritt hvis man er litt aktiv. På andre siden er 3-5000 skritt ganske lite.
Gjest Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Stoler mer på fitbiten min enn på mobilen. Mobilen kan godt ligge ett sted når jeg kommer hjem og da går det fort noen skritt frem og tilbake til kjøkkenet, ut med katta, på do, opp for å hente noe o.s.v. 3-5000 skritt er veldig lite. Går jeg runden med bikkja som er ca 1 time så er det 5-6000 skritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå