Fruen92 Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Hei, er det noen som vet hvor mye banken regner på budsjett på to voksne og et skolebarn? Også renter opp og ned? Hvor mye man må sitte igjen med? Etter alt av regninger er betalt med eventuelt lån med dagens rente, Da sitter vi igjen med rundt 19 000kr i mnd, er det greit tror dere? Da skal det holde til sparing, mat, bensin, uforutsette utgifter osv. Er så usikker på hva banker ser på.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Har du hørt om SIFO? Det er en god start.
Fruen92 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2019 Og her ble det mye feilformulieringer. Gikk litt fort i svingene. Vet jo at budsjettet holder helt fint for oss, men usikker på hva bankene regner på. Har forsåvidt en bil
Fruen92 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Har du hørt om SIFO? Det er en god start. Nei, takk! Det skal jeg sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Vi la fram vårt eget budsjett vi, som vi allerede levde etter. Anonymkode: ba0ea...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 12 timer siden, Fruen92 skrev: Vet jo at budsjettet holder helt fint for oss, men usikker på hva bankene regner på. Har forsåvidt en bil Som utgangspunkt bruker bankene SIFO-budsjettet. Min erfaring i praksis er at banken tar hensyn til ditt eget budsjett dersom du kan argumentere for postene og at du har fått med deg alt av utgifter. Gjerne også et regnskap for siste år som kan underbygge budsjett-tallene. Anonymkode: 9d223...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Skrevet 22. mars 2019 På 19.3.2019 den 21.39, Fruen92 skrev: Og her ble det mye feilformulieringer. Gikk litt fort i svingene. Vet jo at budsjettet holder helt fint for oss, men usikker på hva bankene regner på. Har forsåvidt en bil Vis til budsjett med alle faste utgifter. Det varierer jo fra familie til familie. Men egenkapital har vel mest å si. Jeg er enslig uten barn og ble aldri spurt om budsjett, de så bare på inntekten min. Så det er sikkert forskjellig fra bank til bank. Anonymkode: 97762...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå