Gå til innhold

Mobbing i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt på 4-år har fortalt flere ganger om noen gutter i barnehagen på hennes avdeling som erter henne, dyttet henne og sier stygge ting. Hvordan tar en dette opp med ped-leder?

Anonymkode: b8fae...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan? Du ber om en samtale på tomannshånd, og legger fram saken.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt på 4-år har fortalt flere ganger om noen gutter i barnehagen på hennes avdeling som erter henne, dyttet henne og sier stygge ting. Hvordan tar en dette opp med ped-leder?

Du sier nøyaktig det samme som de skriver her?

Anonymkode: e35bd...ac3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare byttet barnehage. Tar du det opp med barnehagen, så risikerer du at de sender falsk bekymringsmelding til barnevernet. Barnehagen kan se på deg som en forelder som søker konflikt, og sånne vil de gjerne bli kvitt av. 

Anonymkode: f6aa5...a2a

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bare byttet barnehage. Tar du det opp med barnehagen, så risikerer du at de sender falsk bekymringsmelding til barnevernet. Barnehagen kan se på deg som en forelder som søker konflikt, og sånne vil de gjerne bli kvitt av. 

Tull og tøys. 

Ts, du kan ringe og fortelle hva barnet har fortalt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys

Anonymkode: e3440...e02

• Liker 1
Gjest BearMama
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙈

Ts, snakk med ped leder og ta det derifra.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke derfor barnehagen har sendt bekyringsmelding på deg 😉

• Liker 3
Skrevet

Spør om ped leder har fem minutter en gang ved levering og henting, eller spør etter et tidspunkt det passer at du ringer, feks. 

Sånne ting som dette skjer jevnlig, og vi er veldig glade når foreldre kommer og forteller hva barnet sier. Vær obs på at de ikke kan fortelle deg noe om det andre barnet bare! 

Er også ped.leder 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å snakke åpent med barnehagen om dette. Barnehagepersonalet ønsker også å ta sånne situasjoner på alvor. 

Anonymkode: 00d69...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...