AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Skulle ha møte med jobben, prøvde å jobbe raskt for jeg og en annen skulle i møte alene (jobber i butikk så måtte ha nok ansatte som passet på butikken).. De hadde møte først så skulle de rydde i butikken.. plutselig kommer hun ene kollegaen midt i personalmøtet å forteller meg at jeg hadde brukt datoen på egg 06.04 når det lå 04.04 på en pall. Plasserte kanskje 9 kartonger, og la de selvførgelig bakerst i hyllen (jeg tenker gjort er gjort, man kan bare plassere 04.04 når det minker) men neida hun kommer brasende inn i møtet å kjefter ”jeg blir forbanna”.. sjefen sier til hun det går fint, men hun bare smalt døren og gikk.. unnskyld meg..?? Kan vel ikke ha sååå temprament? Hun jobber ganske lite, men en ting hun ikke gjør når det ringer i kassen, hun går ALDRI til kassen. Begynner å bli irritert på henne og jeg har alltid vært hyggelig mot hun. Men det her synes jeg ikke noe om. Synes hun kunne tatt det med meg enn å skape så mye oppmerksomhet. Hva tenker dere jeg burde gjøre? Anonymkode: c69f7...3da
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Det er jo også masse blanda datoer rundt i kjøttdisken etter henne også når hun hatt ansvar for regulering og hun roter til på melkekjølen for meg men jeg kjefter ikke på henne🙄 Skjønner ikke helt hva det er med henne. Datoene mine var overhodet ikke plassert feil. Men de skulle kanskje ventes med å legg i den disken til alt det gamleste ble solgt ut først.. Anonymkode: c69f7...3da
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Ja, dette vet nok KG å ordne opp i 🙄 Anonymkode: b9873...81a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Nå var jo sjefen din vitne til det. Så får du be sjefen ta en prat med vedkommende ang temperamentet hennes. Du får være like normal mot henne så slipper det å bli dårligere stemning. Skjerper hun seg ikke så får sjefen gi henne enda mindre vakter. Sånt er ikke greit på en arbeidsplass. Fint å bry seg om jobben men sinne får en legge igjen hjemme. Anonymkode: 75a87...aea
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Sånne folk får en overhøvling av meg på tomannshånd, der de bare skal se drøvelen min og høyre høye lyder i et kvarter. Det pleier å ordne seg etter det Anonymkode: 5d282...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå