AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Jeg har spykiske problemer, jeg går i behandling og får ikke gjort noe med livet før jeg er ferdig. Jeg hater meg selv. Jeg hater identiteten min. Jeg vet ikke om dette kan bunne i at jeg ikke helt vet hvem pappa er. Jeg vet hvem han er , men har bare sett han et par ganger og siste gang var for snart 20 år siden. Morsiden er direkte kjedelig og "korrekt". Alle er nesten naboer og har gjort som planlagt...de har barn innen den og den tiden. Mamma var vel den ene ufornuftige som reiste for å jobbe og der traff hun pappa, som til slutt rømte til utlandet. Jeg har søsken i utlandet jeg aldri har møtt. Jeg har kontakt med tante, kusiner og fetter på facebook...men livet deres er også dårlig. De går på nav, forblir i "lavstatusjobber" og prøver seg på flytting men så slår de seg ikke til ro og flytter tilbake eller annet sted. Problemet mitt er at jeg selv har arvet lavstatusen. Alle sier jeg er så pen og flott og alt slik og at jeg ikke bør ha problemer med å date menn. Jeg synes jeg er farlig lik pappa i ansiktet, noe som får meg til å føle meg maskulin. Anonymkode: 682fe...aa5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Om du tenker du har arvet lavstatusen ter du deg jo automatisk som om du faktisk har det, selvom det nødvendigvis ikke stemmer. Jobb med innstillingen din isteden. Og ikke tro at livet blir hverken bedre eller lettere når du er ferdig i behandling. Begynn å ta tak i ting du vil forandre i livet ditt med en gang. Anonymkode: 131ed...845 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå