AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Hei! Jeg tenkte jeg skulle bli fotballsupporter . Trenger hjelp til å finne riktig lag. Jeg ønsker å få meg en ny interesse og følge et lag i motgang og medgang. Virker som fotballfolk alltid har noe spennende å følge med på. Jeg er ute etter: -et lag som spiller bra, men ikke nødvendigvis vinner alt mulig. - internasjonalt lag -et lag med en sympatisk trener/lederstil - fine drakter. Helst ikke rød. - gode spillere som ikke filmer. - bonus hvis det en fra an by som er kjekk å besøke hvis jeg vil se kamper. Andre ting jeg ble tenke på? Når jeg finner rette laget skal jeg gå inn for lære meg navn på spillere og alt mulig. Vil ta en avgjørelse snart, så kom med forslag! Anonymkode: 28a99...1e7
Pierre Gynt Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Barcelona, så klart 2 timer siden, AnonymBruker skrev: - gode spillere som ikke filmer. - Anonymkode: 28a99...1e7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 35 minutter siden, Purt Gull skrev: 😆 Da utgår Barcelona! Bedre forslag? TS Anonymkode: 28a99...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå