AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Nå er jeg så ufattelig lei. Desverre har jeg ikke så mange venninner igjen i hjembyen min, så som de fleste har flyttet for å studere. Vi ses masse i feriene, og det er helt topp. Nå har det seg jo sånn at det ikke er så mye ferie i løpet av et år, så det blir jo ganske begrenset likevel. Jeg har et par venninner som fremdeles bor i samme by. Før hang vi sammen som erteris, men i det siste har alle vært ganske opptatt med hver sine liv. Jeg og kjæresten kjøpte hus, så det har naturligvis gått mye tid til å få alt på stell. For et par måneder siden var jeg lei av at vi jeg aldri så venninnene mine lenger og bestemte meg for å ta tak. Problemet er bare at det ALDRI blir noe. Jeg inviterer og inviterer, men får sjeldent respons. En gang i blant hender det at vi er på fest sammen, eller tar et par timer på kafé etter mitt initiativ. Jeg blir så godt som aldri invitert tilbake med mindre jeg er en del av ''lasset'' på en større fest eller jentekveld. Denne helgen tok det imidlertid kaka med den ene venninna mi. Jeg spurte om vi skulle finne på noe koselig på lørdagen. Fikk tilbake et litt ullent svar om at det kunne vi kanskje, hun måtte bare finne ut om det var noe annet som skjedde først. Jeg mener COME ON! Er det virkelig blitt sånn at man skal se om det dukker opp noe bedre før man kan legge planer? Jeg føler meg rett og slett som en dritt. Betyr jeg så lite for henne? Og dette er faktisk ikke første gang. Jeg har unnskyldt det så mange ganger, men nå er det nok. Nå fikk jeg faktisk litt tårer i øynene her, for jeg ser selv at jeg er skikkelig ensom her. Hva gjør man i slike situasjoner? Har alltid belaget med på disse to venninnene, i tillegg til de som har flyttet bort. Jeg er så alene. Anonymkode: 580da...9ab
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så ufattelig lei. Desverre har jeg ikke så mange venninner igjen i hjembyen min, så som de fleste har flyttet for å studere. Vi ses masse i feriene, og det er helt topp. Nå har det seg jo sånn at det ikke er så mye ferie i løpet av et år, så det blir jo ganske begrenset likevel. Jeg har et par venninner som fremdeles bor i samme by. Før hang vi sammen som erteris, men i det siste har alle vært ganske opptatt med hver sine liv. Jeg og kjæresten kjøpte hus, så det har naturligvis gått mye tid til å få alt på stell. For et par måneder siden var jeg lei av at vi jeg aldri så venninnene mine lenger og bestemte meg for å ta tak. Problemet er bare at det ALDRI blir noe. Jeg inviterer og inviterer, men får sjeldent respons. En gang i blant hender det at vi er på fest sammen, eller tar et par timer på kafé etter mitt initiativ. Jeg blir så godt som aldri invitert tilbake med mindre jeg er en del av ''lasset'' på en større fest eller jentekveld. Denne helgen tok det imidlertid kaka med den ene venninna mi. Jeg spurte om vi skulle finne på noe koselig på lørdagen. Fikk tilbake et litt ullent svar om at det kunne vi kanskje, hun måtte bare finne ut om det var noe annet som skjedde først. Jeg mener COME ON! Er det virkelig blitt sånn at man skal se om det dukker opp noe bedre før man kan legge planer? Jeg føler meg rett og slett som en dritt. Betyr jeg så lite for henne? Og dette er faktisk ikke første gang. Jeg har unnskyldt det så mange ganger, men nå er det nok. Nå fikk jeg faktisk litt tårer i øynene her, for jeg ser selv at jeg er skikkelig ensom her. Hva gjør man i slike situasjoner? Har alltid belaget med på disse to venninnene, i tillegg til de som har flyttet bort. Jeg er så alene. Anonymkode: 580da...9ab Herlighet, så frekt! Hvis det var meg hadde jeg sagt at jeg syntes det var et utrolig lite hyggelig svar og da kan vi droppe å gjøre noe sammen i det hele tatt, hvis hun skal behandle meg som et sånn andrevalg Anonymkode: 2342d...f5c 2
Gjest Aqua Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne helgen tok det imidlertid kaka med den ene venninna mi. Jeg spurte om vi skulle finne på noe koselig på lørdagen. Fikk tilbake et litt ullent svar om at det kunne vi kanskje, hun måtte bare finne ut om det var noe annet som skjedde først. Jeg mener COME ON! Er det virkelig blitt sånn at man skal se om det dukker opp noe bedre før man kan legge planer? Jeg føler meg rett og slett som en dritt. Betyr jeg så lite for henne? Og dette er faktisk ikke første gang. Jeg har unnskyldt det så mange ganger, men nå er det nok. Nå fikk jeg faktisk litt tårer i øynene her, for jeg ser selv at jeg er skikkelig ensom her. Hva gjør man i slike situasjoner? Har alltid belaget med på disse to venninnene, i tillegg til de som har flyttet bort. Jeg er så alene. Anonymkode: 580da...9ab Jeg tror du misforstår henne. Det er bare en måte å si at man skal sjekke at man ikke allerede har lagt planer..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 2 timer siden, Aqua skrev: Jeg tror du misforstår henne. Det er bare en måte å si at man skal sjekke at man ikke allerede har lagt planer.. Neida, samme venninne har takket nei til meg og takket ja til en annen venninne som inviterte dagen etter meg. Anonymkode: 580da...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så ufattelig lei. Desverre har jeg ikke så mange venninner igjen i hjembyen min, så som de fleste har flyttet for å studere. Vi ses masse i feriene, og det er helt topp. Nå har det seg jo sånn at det ikke er så mye ferie i løpet av et år, så det blir jo ganske begrenset likevel. Jeg har et par venninner som fremdeles bor i samme by. Før hang vi sammen som erteris, men i det siste har alle vært ganske opptatt med hver sine liv. Jeg og kjæresten kjøpte hus, så det har naturligvis gått mye tid til å få alt på stell. For et par måneder siden var jeg lei av at vi jeg aldri så venninnene mine lenger og bestemte meg for å ta tak. Problemet er bare at det ALDRI blir noe. Jeg inviterer og inviterer, men får sjeldent respons. En gang i blant hender det at vi er på fest sammen, eller tar et par timer på kafé etter mitt initiativ. Jeg blir så godt som aldri invitert tilbake med mindre jeg er en del av ''lasset'' på en større fest eller jentekveld. Denne helgen tok det imidlertid kaka med den ene venninna mi. Jeg spurte om vi skulle finne på noe koselig på lørdagen. Fikk tilbake et litt ullent svar om at det kunne vi kanskje, hun måtte bare finne ut om det var noe annet som skjedde først. Jeg mener COME ON! Er det virkelig blitt sånn at man skal se om det dukker opp noe bedre før man kan legge planer? Jeg føler meg rett og slett som en dritt. Betyr jeg så lite for henne? Og dette er faktisk ikke første gang. Jeg har unnskyldt det så mange ganger, men nå er det nok. Nå fikk jeg faktisk litt tårer i øynene her, for jeg ser selv at jeg er skikkelig ensom her. Hva gjør man i slike situasjoner? Har alltid belaget med på disse to venninnene, i tillegg til de som har flyttet bort. Jeg er så alene. Anonymkode: 580da...9ab Jeg kjenner meg så igjen! Alltid jeg som tar initiativ til å møtes. De kan også finne på ting uten meg.. Anonymkode: f49ca...730
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 21 timer siden, Aqua skrev: Jeg tror du misforstår henne. Det er bare en måte å si at man skal sjekke at man ikke allerede har lagt planer.. Akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå