Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan fortelle meg når de fikk positiv graviditetstest etter ovitrelle? Fikk positiv test syv dager etter sprøyten ble tatt, men i går kveld og i dag tidlig var de negativ .. betyr det at løpet er kjørt? 

Er desperat, trenger hjeeelp 😪

Anonymkode: 6fa3c...7a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde man måtte vente minst ti dager etter Otrivelle med graviditetstest fordi den inneholder hormoner som kan slå ut som falsk positiv? 

Hvor mange dpo er du nå? 

Anonymkode: 40e4e...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at sprøyten er ute. For tidlig å få positiv test, du må vente. 

Anonymkode: 7543e...00f

AnonymBruker
Skrevet

For å være sikker på at du ikke får en falsk positiv test pga hcg hormonet i Ovitrelle sprøyten, så må du vente i minst 10 dager etter den er satt. 

Så tok du testen 7 dager etter sprøyten er satt så kan den være positiv pga Ovitrelle.

Anonymkode: 4f27c...bb5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man måtte vente minst ti dager etter Otrivelle med graviditetstest fordi den inneholder hormoner som kan slå ut som falsk positiv? 

Hvor mange dpo er du nå? 

Anonymkode: 40e4e...b1f

Jeg tok ovitrelle fredag 8. mars, hadde vel eggløsning lørdag 9. eller søndag 10. da? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan fortelle meg når de fikk positiv graviditetstest etter ovitrelle? Fikk positiv test syv dager etter sprøyten ble tatt, men i går kveld og i dag tidlig var de negativ .. betyr det at løpet er kjørt? 

Er desperat, trenger hjeeelp 😪

Anonymkode: 6fa3c...7a2

Det er for tidlig å teste, omtrent alle vil kunne få falsk positiv test da.

Jeg har tatt Ovitrelle ørten ganger og tester aldri før tidligst dagen før testdag. 

Men 11-12 dager etter sprøyten er satt skal det teoretisk være ute, men endel kan ha rester. 

Anonymkode: 0ddad...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...