Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Postnord eller nettbutikken?

Anonymkode: 40656...963

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at den er ståjlet? Kan jo være at PostMord har slengt pakka i grøfta, eller hva som helst.....

Anonymkode: b8ea1...8b9

• Liker 4
Skrevet

Den som har pakken i sin varetekt har vel ansvaret for den? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tyven :vetikke:

Anonymkode: 13688...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hvor den er stjålet fra?

Anonymkode: a5e70...abd

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hvor den er stjålet fra?

Anonymkode: a5e70...abd

Postkassen i byggets postkassesystemet. Postnord henger pakken i en pose på en krok på postkassen. Pakken er levert ifølge postnord, men den er ikke der, så da er den stjålet.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Postkassen i byggets postkassesystemet. Postnord henger pakken i en pose på en krok på postkassen. Pakken er levert ifølge postnord, men den er ikke der, så da er den stjålet.

edit:

*postkassesystem

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at den er ståjlet? Kan jo være at PostMord har slengt pakka i grøfta, eller hva som helst.....

Anonymkode: b8ea1...8b9

Hvorfor skulle de kaste den i grøften?

Skrevet (endret)

Jeg kontaktet nettbutikken (bokhandel) da jeg sporet en pakke og så at Postnord mente den var levert, men den var i hvert fall ikke levert hos meg. Bor i blokk og andre pakker fra samme nettbutikk ble lagt på dørmatta.
Nettbutikken sendt ny bok med en gang. 

Endret av Morgenrøden
Skrevet

Det er nettbutikken som ansvaret siden det er de som velger å bruke Postnord som transportør så ta kontakt med dem. (Og bruker nettbutikken Postnord velger jeg alltid faktura for da kan jeg bestride kravet hvis det blir noe tull med leveransen). 

• Liker 3
Skrevet

Sist gang jeg bestilte noe som skulle med Postnord, fikk jeg valget mellom levering hjem eller til Postnords utleveringssted. I og med at det siste ligger 200 m unna og er tyverisikkert, var valget lett. Hjemlevering er kun brukelig om en vet at en er hjemme når pakka kommer og kan holde utkikk etter bilen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en grunn til at fler og fler nettbutikker går bort fra postnord igjen, bare tull med dem. Du skal ta det med nettbutikken, så er det opp til nettbutikken å ta det med postnord. Gjerne prøv å få det med posten neste gang

Anonymkode: 5a020...f83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk til de som har svart. Jeg kommer til å kontakte nettbutikken i morgen.

For øvrig var det ikke mulig å velge fraktmetode på nettbutikken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til de som har svart. Jeg kommer til å kontakte nettbutikken i morgen.

For øvrig var det ikke mulig å velge fraktmetode på nettbutikken.

Hater nettbutikker som ikke gir forskjellige fraktmuligheter! Noen ganger klarer jeg meg med vanlig brevsending, andre ganger vil jeg faktisk ha den ekstra sikkerheten med sporing og levering på nærbutikken her. 

Anonymkode: 4db32...b68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke få pakken levert til nærmest PN-utlevering da? Det er ganske mange Post-i-Butikk som har dette.

Anonymkode: 3677a...195

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Postnord henger pakken i en pose på en krok på postkassen

Haha, what. For en løk av en sjåfør.

En av våre nye landsmenn eller? PostNord bruker mange av disse, og de gjør MYE rart er min erfaring 

Skrevet
2 minutter siden, TMB skrev:

Haha, what. For en løk av en sjåfør.

En av våre nye landsmenn eller? PostNord bruker mange av disse, og de gjør MYE rart er min erfaring 

Tror dette må være fast praksis hos PN, har opplevd dette flere ganger selv. I tillegg, dersom det ikke var praksis, hvorfor ha. Med en hel haug med kroker i bilen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle de kaste den i grøften?

Fordi det er PostNord.

Anonymkode: 68203...c07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...