Gå til innhold

Filmer å se når man ikke har det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Er det noen som har forslag til noen gode filmer man kan se på når man ikke har det bra? Typ ved kjærlighetssorg, eller når man er psykisk nedbrutt? 

Det jeg da søker er; skikkelig gråtefilmer eller feel goodfilmer. Helst chick flicks. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

About time 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Maid in Manhattan, heartbreak kid, Svigermonster, Enoug said, Mambo, Fools gold..

Anonymkode: 7a5ce...839

AnonymBruker
Skrevet

Love actually  ❤

Anonymkode: 5c4fc...29d

AnonymBruker
Skrevet

Paddington

Anonymkode: 20cc4...6f6

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk❤️

AnonymBruker
Skrevet

Titanic, Ulvehunden ? :P , Notebook

Anonymkode: 3bb62...a15

AnonymBruker
Skrevet

Ps: I love you

Anonymkode: 9e682...2fe

• Liker 1
Skrevet

Familiefilmer hvor første scene er fra kjøkkenet 🙂 det er noe med den familiegreia som beroliger meg når jeg er sliten og nedfor. Nå innrømmer jeg å like illusjoner da. De er gull verdt 🙂

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

10 ting jeg hater ved deg, About Time,  The Time Traveler's Wife, Mean Girls,  Midnight in Paris og The Last Song

AnonymBruker
Skrevet

Den fantastiske Amalie 

Bridemaids

Også så jeg på hele sex og singelliv på noen dager.. 

Anonymkode: e9a32...503

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Call me by your name. Så intenst vakker at du helt glemmer tid og sted.

Anonymkode: 9768d...ee2

• Liker 2
Skrevet

Forgetting Sarah Marshall! ligger på Netflix

Skrevet (endret)

'Benny and Joon' er kjempefin :jepp: 'Sleepless in Seattle' :ninuskapus: 'Lost in translation' og 'Mitt liv som hund'. Fine på litt forskjellige måter.

Endret av Rumle
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Historien om Pi feks.

Ellers anbefaler jeg filmer som ikke er amerikanske, gjerne spanske, italienske eller franske med litt sære folk og tema. Da kan du oppleve en merkelig, men god og intim følelse, av at det er bare din film, som du har oppdaget, en liten hemmelighet du koser deg med. Filmene krever ofte litt av deg, at du tenker litt, men det tar ingen skade av. Finnes mange perler som handler om hverdagen på landsbygda nede i Europa. Jeg er dessverre grusomt dårlig til å huske tittelen på filmer, men du kan kanskje bruke rådet mitt likevel.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

'Den Engelske Pasient'

Nydelig film

Anonymkode: 42f4e...2d5

Skrevet
4 minutter siden, Paramount skrev:

Historien om Pi feks.

Ellers anbefaler jeg filmer som ikke er amerikanske, gjerne spanske, italienske eller franske med litt sære folk og tema. Da kan du oppleve en merkelig, men god og intim følelse, av at det er bare din film, som du har oppdaget, en liten hemmelighet du koser deg med. Filmene krever ofte litt av deg, at du tenker litt, men det tar ingen skade av. Finnes mange perler som handler om hverdagen på landsbygda nede i Europa. Jeg er dessverre grusomt dårlig til å huske tittelen på filmer, men du kan kanskje bruke rådet mitt likevel.

Helt enig med deg! Jeg er også elendig til å huske titler, men jeg husker 'Amour' en nydelig historie om et eldre ektepars kjærlighet helt på slutten av livet. Helt nydelig er den :lillesky:

AnonymBruker
Skrevet

Morsomme filmer.

Anonymkode: 92816...877

• Liker 1
Skrevet

Little miss sunshine!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...