Gå til innhold

Han tenner på tanken om å gjøre meg gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min og jeg har helt siden starten vært åpne om at begge ønsker seg barn og at det ikke behøver å gå vinter og votter og vår før det skjer. Må bare ha ting litt på stell først. Han har imidlertid kommet med noen utsagn som tyder på at han tenner på tanken av å gjøre meg gravid. Jeg må innrømme at jeg også blir litt ekstra kåt av tanken på at han gjør meg gravid, men er det andre menn som tenner på tanken om å gjøre dama si gravid? 

Jeg e bare nysgjerrig, mener ikke at det er negativt på noen som helst måte. 

Anonymkode: bc923...3f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min og jeg har helt siden starten vært åpne om at begge ønsker seg barn og at det ikke behøver å gå vinter og votter og vår før det skjer. Må bare ha ting litt på stell først. Han har imidlertid kommet med noen utsagn som tyder på at han tenner på tanken av å gjøre meg gravid. Jeg må innrømme at jeg også blir litt ekstra kåt av tanken på at han gjør meg gravid, men er det andre menn som tenner på tanken om å gjøre dama si gravid? 

Ja, fra naturens side er jo knulling skapt for å føre arten videre....  😯

Anonymkode: 6660f...e17

Skrevet

Tenne meg gjør det absolutt ikke

AnonymBruker
Skrevet

Det vel bare naturlig det...

Anonymkode: 7be69...67d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Disse hormonene våre fører til at man får lyst til det ja. Det kunne vært et varselhormon som sa fra om alle de kroppslige plagene som fulgte med graviditetene også, så kunne man tenkt seg om to ganger... 

Anonymkode: 661b2...1d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt.

hilsen tobarnsmamma. :) 

Anonymkode: b8cbc...64b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse hormonene våre fører til at man får lyst til det ja. Det kunne vært et varselhormon som sa fra om alle de kroppslige plagene som fulgte med graviditetene også, så kunne man tenkt seg om to ganger... 

Anonymkode: 661b2...1d1

Da hadde nok slekten vår dødd ut for lenge siden

😯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ekstra mega kjempekåt i periodene hvor jeg skulle gjøre akkurat den jobben, helt klart en ekstra dimensjon ved sexen.

Anonymkode: e1940...93c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ekstra mega kjempekåt i periodene hvor jeg skulle gjøre akkurat den jobben, helt klart en ekstra dimensjon ved sexen.

Anonymkode: e1940...93c

Ja, våre primærinstinkter dukker stadig opp. 👩

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min kunne godt se meg dypt inn i øynene og si «nå vil jeg gjøre deg gravdid» under sex. Tror ikke det er unormalt på noen som helst måte. Heldigvis gikk jeg på p-piller da 😂 Hadde vært et hælvete å ha en unge med han 🙈

Anonymkode: 02690...9bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok ut prevensjonen min valgte vi å ikke sette inn ny og bestemte oss for at skjer det så skjer det. Dette gjorde typen min ekstra gira og vi hadde sex mye oftere.

Det at han ble så gira hjalp selvfølgelig på lysten min og to mnd senere fikk jeg positiv test. Jeg er nå 6 mnd på vei og lysten har ikke gitt seg fra hans side. Noe som er fint for meg de dagene jeg føler meg stor og usexy. 

Anonymkode: 474e8...892

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid med elskeren min og han ga meg noen blikk under sexen da jeg var gravid som jeg ikke hadde sett før, han har også i ettertid vært mye mere på, og jeg har blitt mye mere tent på han en jeg allerede var. Har lyst på han 24/7 og tanken på at han har gjort meg gravid gjør meg veldig kåt!

Anonymkode: 453e3...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid med elskeren min og han ga meg noen blikk under sexen da jeg var gravid som jeg ikke hadde sett før, han har også i ettertid vært mye mere på, og jeg har blitt mye mere tent på han en jeg allerede var. Har lyst på han 24/7 og tanken på at han har gjort meg gravid gjør meg veldig kåt!

Elskeren din? Som i at han er opptatt på annet hold? Som i at du er hans hemmelige elskerinne? At det finnes en kone/kjæreste for han som han ikke holder hemmelig? 

Anonymkode: b873b...0b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ble gravid med en gift mann, siden du kaller ham elskeren? Eller du er gift med en annen? Så ble dere ekstra kåt av tanken på det, og tok abort? Eller dere fikk barn i den situasjonen? 

Jeg kan forstå at å gjøre noen gravid kan føles ekstra tennende, men ikke i en situasjon der graviditet er høyst stressende, fordi ene eller andre part er utro. 

Anonymkode: 607f9...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren din? Som i at han er opptatt på annet hold? Som i at du er hans hemmelige elskerinne? At det finnes en kone/kjæreste for han som han ikke holder hemmelig? 

Anonymkode: b873b...0b7

Nei, men i et finere ord for knullevenn, så bruker jeg heller «elsker»

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ble gravid med en gift mann, siden du kaller ham elskeren? Eller du er gift med en annen? Så ble dere ekstra kåt av tanken på det, og tok abort? Eller dere fikk barn i den situasjonen? 

Jeg kan forstå at å gjøre noen gravid kan føles ekstra tennende, men ikke i en situasjon der graviditet er høyst stressende, fordi ene eller andre part er utro. 

Nei vi er elskere fordi vi ikke er i ett fast forhold. Et finere ord for knullevenn. Liker ikke det ordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei vi er elskere fordi vi ikke er i ett fast forhold. Et finere ord for knullevenn. Liker ikke det ordet.

Det finnes vel alternativer? Elsker synes jeg blir misvisende i deres situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes vel alternativer? Elsker synes jeg blir misvisende i deres situasjon. 

Det gjør det vell ikke? En elsker er en person man har ett nært intimt forhold til, men som man ikke er kjæreste eller gift med, uavhengig om en av oss er gift eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor  kan ikke dere på sosiale media bli litt mer sosiale og snakke sammen på godt gammeldags vis? Er dere klar over hvilke krefter som styrer dere? Også seksuelt! 😬

AnonymBruker
Skrevet

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Elsker

Her står det forklart hva det vil si å være elskere, og å være en elsker/elskerinne. Vi er elskere, han er min elsker og jeg er hans elskerinne 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...