AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Må nok snart nullstille telefonen min da den er blitt treig, fryktelig mange bilder på den! Men jeg vil ikke miste bildene for alltid, det blir gøy å se på jo eldre man blir. men hvor kan jeg ha dem? Det er android. Kan man bruke iCloud eller må jeg bruke Min sky? må man ha telenor for å bruke minsky? eller bare ha dem inn på en pc.. Anonymkode: dd95d...303
herremann Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Du kan f.eks bruke Dropbox. Bare å laste opp bildene direkte fra tlf.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Fornøyd med Google foto. Anonymkode: f7f2a...9cb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Vi har bildene på ekstern harddisk og pc. Anonymkode: 9d8b1...2c4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Uansett om telefonen er full eller ikke bør du ta backup av den. Jeg foretrekker å ha backup på egen harddisk, helst både en lokalt og en som oppbevares et annet sted. For bare noen dager siden slettet Myspace alt brukerene deres hadde lastet opp som var eldre enn 3 år. De påsto det var en feil, men det er veldig lite troverdig. Det var mest sannsynlig fordi det var dyrt å lagre og ikke de tjente penger på det. Anonymkode: 6bbce...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå