AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Føler ikke jeg lever det livet jeg vil overhodet! Jeg er på tredje året og tenker fremdeles på samme fyren. Jeg har ikke like intense følelser, men jeg har ikke truffet noen som når opp til han. Han spilte ikke varm,kad. Men jeg har så forferdelig dårlig selvtillit og analyserte alt frem til noe negativt fra hans side. Men jeg har angret som bare faen, på at jeg ikke møtte han. Hva var jeg egentlig så redd for? Mens han mest sannsnylig har gått videre, er han fremdeles min nr 1. Og det andre som føles litt urettferdig, er at til og med vennene mine som aldri har hatt kjæreste før (like gamle som meg) fikk sine første kjærester, da jeg hadde en flørt med han her, men nei, jeg forblir singel. Han har ikke fått seg kjæreste som jeg vet om, men jeg tør fremdeles ikke ta kontakt. Hva er det som hindrer meg? Jeg er redd for å bli avvist, men det hadde bare vært godt, for da vet jeg at det ikke er like sterkt fra hans side. Virkeligheten liksom..... Jeg er også redd for at han fremdeles er interessert, for jeg vet ikke om jeg kommer til å handle og da føler jeg det er veldig egoistisk å prøve på noe. Men så våkner jeg av angst om nettene, jeg får det om dagene....jeg innser mer og mer at alt jeg har brukt tid på ikke blir noe av. Jeg er så lei, for ingenting av det jeg driver med blir noe av. Kanskje jeg ikke tar kontakt, fordi han bare er noen tastetrykk unna, virker kanskje for lett? Men jeg savner å ha noen i livet. Men jeg finner stadig en unnskyldning for å ikke ta kontakt. Jeg blir uvel av andre menn som prøver å date meg, for jeg får ikke den følelsen jeg fikk av han her.. Så er det liksom litt trygyt også....å vite at her kanskje var ment for meg, men jeg mistet det pga jeg valgte han bort selv. Anonymkode: 95d0f...83e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Hadde han vært interessert ville han vel tatt kontakt. Det er ikke bare den ene som lager et forhold, det må det to til Anonymkode: 039c0...a69
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han vært interessert ville han vel tatt kontakt. Det er ikke bare den ene som lager et forhold, det må det to til Anonymkode: 039c0...a69 Har ikke gitt han noen grunn til å tro at jeg er interessert. Han tok kontakt, men jeg hater meg selv for mye. Så selvfølgelig er han nok ikke interessert nå. Anonymkode: 95d0f...83e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Vurdert psykolog eller samlivsterapeut? eller muligens en selvhjelpsgruppe for folk med issues fra oppveksten? Anonymkode: 039c0...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå