Gå til innhold

Beste kontaktlinser for tørre øyne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du vel snakke med optikeren din om?

Anonymkode: c0817...aa3

• Liker 1
Gjest Hayworth
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bør du vel snakke med optikeren din om?

Anonymkode: c0817...aa3

Jada, men ikke alle optikere fører de samme merkene. Vil gjerne høre erfaringer fra brukere med tørre øyne. 

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Dailies total 1, synes de er verdt prisen.

AnonymBruker
Skrevet

acuvue oasys

Anonymkode: e2c23...e86

• Liker 1
Skrevet

Dailies total 1 er best, jeg har prøvd maaaange!

• Liker 1
Skrevet

Dailies, den brune! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Acuvue Oasys, og er godt fornøyd med merket.

Anonymkode: 7039d...e34

AnonymBruker
Skrevet

Er det månedslinser eller dagslinser du er ute etter? Jeg byttet i alle fall til månedslinser fordi dagslinser ble for tørre for meg. 

Anonymkode: 534db...779

AnonymBruker
Skrevet

Acuvue oasys. 

Anonymkode: fed44...219

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Hayworth skrev:

Anbefalinger? 

Tørre øyne skal ikke ha kontaktlinser. Du skader hornhinnen og kan få store problemer. 

Du skal i tillegg undersøkes av øyelege ved tørre øyne tilstander. Be fastlegen om henvisning. 

Anonymkode: 5cc1b...ddc

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Frøken.stille skrev:

Dailies total 1 er best, jeg har prøvd maaaange!

Enig! Vært linsebruker i mange år, vært innom mange merker, og Dailies total 1 er de beste jeg noensinne har hatt. De er litt dyre, men kan sikkert spare litt ved å kjøpe de på nett hos f.eks lensway. 

Har vært mye plaget med tørre øyne, særlig på jobb pga ventilasjonsanlegg og tørr luft, så det var derfor jeg ble anbefalt av optiker å prøve nettopp disse 

• Liker 1
Gjest Hayworth
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det månedslinser eller dagslinser du er ute etter? Jeg byttet i alle fall til månedslinser fordi dagslinser ble for tørre for meg. 

Anonymkode: 534db...779

Foreløpig har jeg bare brukt dagslinser. Er månedslinser bedre hvis man lett blir tørr? 

Fikk med meg prøvepakke med Dailies total 1 igår, som flere anbefalte 🙂 Får prøve de først. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎20‎.‎03‎.‎2019 den 10.22, Hayworth skrev:

Foreløpig har jeg bare brukt dagslinser. Er månedslinser bedre hvis man lett blir tørr? 

Fikk med meg prøvepakke med Dailies total 1 igår, som flere anbefalte 🙂 Får prøve de først. 

Jeg har brukt både månedslinser og dagslinser, og forsøkt flere merker innen begge, og for min del var månedslinser absolutt verst mtp tørre øyne.

Jeg kommer aldri til å bruke noe annet enn Dailies. Alt annet gir meg tørre øyne. De nye, i brun pakke, er de beste jeg har brukt! :)

Anonymkode: 59622...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...