Gå til innhold

Sykepleierne på Haukeland, assistert befruktning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare få skryte av sykepleierne ved avdeling for assistert befruktning på Haukeland. De er så profesjonelle, empatiske, kunnskapsrike og gode! Virkelig en god støtte i denne vanskelige tiden. Har ennå ikke lykkes med prøverør, og har hatt flere nedturer. De har kommet med støttende og oppmuntrende ord hver gang, og er rett og slett helt fantastiske. 

Var redd for å få offentlig for ivf, men føler meg både sett, hørt og ivaretatt. Nå håper jeg bare spiren skal sitte snart og 🙏

Anonymkode: 424c3...da6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare få skryte av sykepleierne ved avdeling for assistert befruktning på Haukeland. De er så profesjonelle, empatiske, kunnskapsrike og gode! Virkelig en god støtte i denne vanskelige tiden. Har ennå ikke lykkes med prøverør, og har hatt flere nedturer. De har kommet med støttende og oppmuntrende ord hver gang, og er rett og slett helt fantastiske. 

Var redd for å få offentlig for ivf, men føler meg både sett, hørt og ivaretatt. Nå håper jeg bare spiren skal sitte snart og 🙏

Høyst uvanlig å være fornøyd på den avdelingen. Og det er bare aykepleierne du vil skryte av, sekretærer, leger, rengjøringspersonalet og alle andre de fortjener ikke skryt :klo:

Anonymkode: b8584...74b

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Høyst uvanlig å være fornøyd på den avdelingen. Og det er bare aykepleierne du vil skryte av, sekretærer, leger, rengjøringspersonalet og alle andre de fortjener ikke skryt :klo:

Hvorfor ikke dra det lenger? Hvorfor fortjener ikke de som kom opp med teknologien bak IVF skryt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller gitt denne skryten på et kort til AVDELINGEN så det faktisk får sett det.

Anonymkode: 963d3...654

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt så mye med rengjørkngspersonalet å gjøre under mine uttak/ innsett. Ville spesielt skryte av sykepleierne, fordi jeg synes de er så utrolig flinke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller gitt denne skryten på et kort til AVDELINGEN så det faktisk får sett det.

Anonymkode: 963d3...654

Jeg har skrytt til de det gjelder og. Men ofte hører man negative ting om ivf offentlig, så jeg ville bare få frem at det er mye positivt og. Håper det ikke var veldig dumt for deg :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig kjekt å lese om en positiv opplevelse og litt skryt! Takk for at du delte. 

Vi her i forumet får øve oss litt på å lese og motta skryt av helsevesenet tror jeg. ;) 

Anonymkode: 18fa4...b55

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig kjekt å lese om en positiv opplevelse og litt skryt! Takk for at du delte. 

Vi her i forumet får øve oss litt på å lese og motta skryt av helsevesenet tror jeg. ;) 

Anonymkode: 18fa4...b55

Enig 😊🙏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...