AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Hvor mange foreldresamtaler blir dere innkalt til i løpet av et år? Og i hvilke måneder blir det? Vil gjerne høre kun om barn mellom 4 til 6 år gammel. Her er det lite foreldresamtale, 1 på litt før julen og 1 like før sommeren. Syns det er lite informativ i forhold til hva en forelder skal vite om barnet sitt. Barnet mitt er 5 år gammel. Anonymkode: 5fd9a...3ab
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Jeg trodde det bare var én gang per år i de seks barnehagene vi har hatt barna i oppigjennom tiden, og det synes jeg har vært helt passe. Dersom vi lurer på noe kan vi ta det opp når som helst, og så er det fint å få en halvtime på å se hvordan de bruker skjemaer og slike ting i barnehagen og hvordan våre barn ligger på disse, og om vi har samme oppfatning som de ansatte. Vi får ganske mye informasjon gjennom månedsbrev om hva de driver med og hvordan det har gått. Anonymkode: 01ce3...9db
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 En hvert halvår. Synes det går fint. Snakker jo med de h er dag i barnehagen om det er noe Anonymkode: 5ecbb...fd6 1
Sylveon Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 En gang. Våren for skolestart. Det er veldig sånn: Går det fint så hører du ingenting fra oss. Går det ikke fint, så kan det være alt fra månedelig til ukentlig møter.
Tanuki Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Har hatt det 1 gang i året i de forskjellige barnehagene vi har brukt. Foreldresamtale i den første bhg var veldig bra, fikk mye info om utvikling, hvordan barnet var med de andre barna etc. Nåværende bhg er helt topp, meeeen syns foreldresamtalen var litt lite informativ, måtte liksom dra informasjonen ut av ped. leder. Men alt i alt fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 En gang i halvåret er nok det vanligste. Vi har hatt noen flere, men det er pga vi også har samarbeidet med ppt pga språk. Du kan jo høre om muligheten for en ekstra samtale om det er noe spesielt du vil høre om eller ta opp. Anonymkode: 3b199...0a3
atropos Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 En hvert halvår. Typ oktober/november og april/mai Det har også vært normen i barnehagene jeg har jobbet i. (5 stk de siste 10 år) Det er også normen på skolen jeg jobber på nå. Hvorfor mener du det er for lite? Hvis du er bekymret for noe, er det jo bare å be om ekstra samtale.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 En gang hvert halvår er det som er vanlig her. Anonymkode: c595f...9d2
Nerine_ Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 En hvert halvår er jeg vant til, det samme gjelder jo som oftest på skolene også. Så det er nok ganske standard. Er det noe spesielt blir det jo selvfølgelig tatt opp. Jeg tenker det er dårlig tidsforbruk å gjøre dette enda flere ganger per år. Det blir endel timer for å må igjennom alle barna.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 Har 2 i året, en rundt oktober og en rundt mars. 😊 Anonymkode: b56d8...e4d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #11 Skrevet 19. mars 2019 1 på høsten, og 1 på våren for førskolebarna/de som skal slutte. Hilsen mamma og barnehagelærer. Anonymkode: f7691...548
Ulrikke Skrevet 19. mars 2019 #12 Skrevet 19. mars 2019 En i halvåret er helt normalt! Har vært det overalt hvor jeg har jobbet, pluss i barnehagen barna har gått. Er det noe utenom, så kommuniserer du vel med de barnehageansatte utenom håper jeg? Jeg har aldri savnet flere samtaler ihvertfall....
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 En gang i halvåret er normalt. Og om du synes det er lite informasjon i bhg så blir det mye verre på skolen. Anonymkode: a5103...356
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #14 Skrevet 19. mars 2019 Normalen er som andre sier, én gang i halvåret. Utover det avtales ekstra samtaler på bhgs eller foreldrenes initiativ. Så dersom du ønsker og har behov for mer samtale/informasjon, er det altså ingenting i veien for å be om det. Hilsen en ped.leder Anonymkode: f88f4...5cd
Biloba Skrevet 19. mars 2019 #15 Skrevet 19. mars 2019 Alle har 1 foreldresamtale på høsten, i tillegg er det tilbud om 1 på våren for alle som ønsker det, og man kan ta initiativ utenom om det er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå