Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en kvinne på 24 år, og har lyst til å omskolere meg. Så da lurer jeg på om dere som er kvinner innen murer/tømrerfaget trives i jobben deres? 😊

Anonymkode: e541f...582

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren til broren min har omskolert seg fra serviceyrket. Eneste jeg har hørt hun klage over er det kalde været om vinteren, og de regntunge dagene 😋

Anonymkode: f9e9e...47c

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha omskolert meg til håndverker, men ut fra mitt kjennskap til bransjen tror jeg at jeg ville ha valgt å bli rørlegger eller elektriker. Da kan man bl.a. velge å jobbe med service, som stort sett foregår innendørs, dersom det skulle vise seg at man foretrekker det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er elektriker og trives veldig godt på byggeplasser. Kan absolutt anbefales men man må være interessert i både faget og det estetiske. Det fine er at man kan relativt ofte sjonglere jobber litt slik at man slipper å jobbe utendørs i all slags vær, selv om man noen ganger må være ute å få jobben unnagjort 😊  

En ting man gjerne kan være forberedt på som kvinne i mannsdominerte yrker er at enten kunder eller de man jobber med på byggeprosjekter ofte kan si litt sleivete ting som føler at man må bevise at man faktisk kan jobben selv om man er jente. Men man lærer seg fort å ikke bry seg om det 😊 

Anonymkode: 8524b...d53

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...