AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Saken er det, ei jeg må forholde meg til, ble dødsens fornærmet, siden jeg ble dårlig av parfymen hun brukte, jeg sa det på en fin og diskre måte, men herregud, så fornærmet hun ble. Hva er det med sånne folk? Anonymkode: bb227...d20 1
wintergirl Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Si du. Slitsomt er det ihverfall. Skal det fortsette sånn så sett foten ned. Enten så kutter du personen ut, eller så må den personen skjerpe seg. Og ta alt i verste mening hele tiden er faktisk uholdbart for alle andre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 7 minutter siden, wintergirl skrev: Si du. Slitsomt er det ihverfall. Skal det fortsette sånn så sett foten ned. Enten så kutter du personen ut, eller så må den personen skjerpe seg. Og ta alt i verste mening hele tiden er faktisk uholdbart for alle andre. Kan ikke kutte personen ut, det er en i nær familie. Anonymkode: bb227...d20
wintergirl Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke kutte personen ut, det er en i nær familie. Anonymkode: bb227...d20 Neivel, kutte ned en del da. Man er ikke pliktig til å holde ut med folk bare fordi man er i familie. Er det flere som reagerer på vedkommende?
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke kutte personen ut, det er en i nær familie. Anonymkode: bb227...d20 Klart du kan det. Man trenger ikke ha kontakt med noen bare fordi man er i familie med dem ikke en gang når de er nær familie. 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Desverre er det slik at vi lever i en verden ihvertfall her i vesten hvor det er på mote og bli fornærmet for vær minste lille ting. Så derfor ser det ut som de fleste blir fornærmet for vær minste lille ting.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 6 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Klart du kan det. Man trenger ikke ha kontakt med noen bare fordi man er i familie med dem ikke en gang når de er nær familie. Så vist dette var en av dine foreldre eller søsken, hadde du kuttet dem ut ? Anonymkode: bb227...d20
wintergirl Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Desverre er det slik at vi lever i en verden ihvertfall her i vesten hvor det er på mote og bli fornærmet for vær minste lille ting. Så derfor ser det ut som de fleste blir fornærmet for vær minste lille ting. Ja, det skal ikke trås over grensa som noen liker å si. Å bli krenket er blitt en mote. 2
Gjest Yng Plyng Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 Skal man kutte ut folk fordi de blir krenka? Dobbeltkrenka da eller? Nei, man skal stå i det. Si som det var: det var ikke slemt ment, men du tåler ikke så mye parfyme. Og så tåler du at hun er fornærmet. Ikke så enkelt, men det går an.
wintergirl Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 59 minutter siden, Yng Plyng skrev: Skal man kutte ut folk fordi de blir krenka? Dobbeltkrenka da eller? Nei, man skal stå i det. Si som det var: det var ikke slemt ment, men du tåler ikke så mye parfyme. Og så tåler du at hun er fornærmet. Ikke så enkelt, men det går an. Kommer helt an på hvordan det blir lagt frem. Det kan nemlig bli uutholdelig med enkelte når de tåler lite. Det er ikke gøy å føle at man trår på eggeskal hele tiden heller. 2
Gjest O.G. Skrevet 19. mars 2019 #11 Skrevet 19. mars 2019 Kan man ikke bruke parfyme uten at folk skal blande seg inn heller nå?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #12 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Saken er det, ei jeg må forholde meg til, ble dødsens fornærmet, siden jeg ble dårlig av parfymen hun brukte, jeg sa det på en fin og diskre måte, men herregud, så fornærmet hun ble. Hva er det med sånne folk? Anonymkode: bb227...d20 Åh Gud, sånn helt ærlig; hvor dårlig kan man egentlig bli av en parfyme? 🙄 Kan ikke du bare flytte deg da? Anonymkode: 8cd72...944
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, O.G. skrev: Kan man ikke bruke parfyme uten at folk skal blande seg inn heller nå? Hørt om allergi ? Anonymkode: bb227...d20 1
Gjest O.G. Skrevet 19. mars 2019 #14 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hørt om allergi ? Anonymkode: bb227...d20 Jeg er allergisk mot pollen. Kanskje vi skal avskaffe våren?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #15 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh Gud, sånn helt ærlig; hvor dårlig kan man egentlig bli av en parfyme? 🙄 Kan ikke du bare flytte deg da? Anonymkode: 8cd72...944 Parfymen var bare en av flere 1000 små fille ting, personen blir fornærmet for. Anonymkode: bb227...d20 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #16 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg er allergisk mot pollen. Kanskje vi skal avskaffe våren? Det finnes det medisiner for. Anonymkode: bb227...d20 1
wintergirl Skrevet 19. mars 2019 #17 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg er allergisk mot pollen. Kanskje vi skal avskaffe våren? Tenk hvis noen sprayet seg med pollen da? 1
Gjest NotYou Skrevet 19. mars 2019 #18 Skrevet 19. mars 2019 Du kan ikke bestemme at andre ikke skal ha på seg parfyme, men fortell gjerne at de stinker. Noen kan seriøst ikke å bruke parfyme på riktig vis. Tror ikke de kjenner det selv, men det er mange som oser stank
solmåneogstjerner Skrevet 19. mars 2019 #19 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Parfymen var bare en av flere 1000 små fille ting, personen blir fornærmet for. Anonymkode: bb227...d20 Så du har klaget på henne for tusen ting hun gjør feil? Skjønner godt at hun er fornærmet, og dritlei av deg. 5
SoWhat? Skrevet 19. mars 2019 #20 Skrevet 19. mars 2019 4 minutter siden, O.G. skrev: Jeg er allergisk mot pollen. Kanskje vi skal avskaffe våren? Ja. Bare be om det på en "pen og diskré" måte 😄 eller noe sånt... hehe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå