knøtte Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 .. detter av! Jeg mister MASSE hår for tiden! Er det noen som har noen tips for hva jeg skal gjøre? (spise masse b-vitamin??)
Martine Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 B-vitamin skal hjelpe. Vørterøl, og ølgjær kan du prøve. Smaker pyton men verdt det. Lurer på om det er en årsak til at du mister håret. Nettop vært gravid? Det er jo ikke normalt å miste håret. Hvis det fortsetter ville jeg ha søkt råd hos lege. Hvis det ikke bare er litt da det tror jeg er ganske normalt i perioder.
Basementart Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Jeg begynte faktisk å miste hår da jeg brukte samme shampo for lang tid, en fra bodyshop som jeg i ettertid fant ut er kjent for å forårsake hårtap.. doh... Da jeg byttet shampo sluttet jeg å miste håret.. Det kan faktisk være noe så enkelt som det også.
knøtte Skrevet 17. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2005 Takk for tips! Nettop vært gravid? Er gravid nå, kan dette være grunnen til at jeg røyter så mye? Visste ikke at det hadde noen sammenheng. Har brukt samme shampo ganske lenge, får prøve å skifte merke. Og kanskje spandere på meg en tur til frisøren, det begynner å bli en stund siden.
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Jeg "røytet" store dotter både når jeg var gravid og mens jeg ammet. Trøsten er at det kommer tilbake! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå