AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Hei! Jeg er i et trygt forhold på det 7 året og lurer på hvordan de som eventuelt driver med dette/har prøvd, hvordan de gikk frem for å finne den 3 personen til å bli med. Iallfall i en så liten by som Lillehammer, kan det være vanskelig å finne noen uten at ting sprer seg... vi har kun tatt steget ved å bli enige om at det kunne vært morsomt å prøvd ut cuckolding/Hotwife..men aldri helt skjønt oss på hvordan man skal finne personen som skal være med.. noen tips? Anonymkode: 3536c...de6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Kanskje her? www.norcuckold.no Anonymkode: 68f44...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Dette hører strengt tatt til under "Seksualitet" og der er det flere tråder om emnet. Kjenner litt på misunnelsen på at dere er blitt enige om dette. Lykke til. Anonymkode: 68f44...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Beklager at jeg ikke fant riktig emne. Skal huske på dette til neste gang jeg eventuelt skriver noe. Takk for svar:-) Anonymkode: 3536c...de6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå