Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en av dem som ikke liker telefonsalg noe særlig? Det er jeg.

Kom med ditt beste hvordan-gjøre-livet-surt-for-telefonselgeren-triks.

Jeg kommer ikke lengere enn bare å slenge røret på.

Hilsen Trille

Skrevet

Ringe tilbake å kjefte på sjefen...... :wink:

Skrevet

Reserver deg (og mannen) mot telefonsalg. Det er nok det aller beste...

Noen ganger har jeg spillt "helt ko-ko", og svart i "hytt og pine"... :ler:

Da er det som oftest de som legger på først... :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

sier "unnskyld meg, skal bare bare drite litt" og lager ekle lyder i telefonen?

Gjest GreenSky
Skrevet

Kom med ditt beste hvordan-gjøre-livet-surt-for-telefonselgeren-triks.

Hvorfor stoppe der? La oss ha en kaste råtne egg på politikere-dag. Eller slå ned kontrollører på bussen-dag. Eller telefonterror til inkassobyråer-dag.

Skrevet

:o

stakars folk som bare gjør jobben sin, hva med å reservere seg så slipper man telefonene helt uten å måtte være ufin.

Skrevet
hva med å reservere seg så slipper man telefonene helt uten å måtte være ufin.

Helt enig, og det har jeg gjort nå...

Det ble godt å slippe alle de telefonene.

Sikkert godt for selgerene også, å slippe et "ko-ko" kvinnfolk... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
:o  

stakars folk som bare gjør jobben sin, hva med å reservere seg så slipper man telefonene helt uten å måtte være ufin.

Enig!

Å reservere seg mot telfonselgere er jo den enkeleste sak i verden. Om du ikke har gjort det får man oppføre seg og heller avvise dem på en skikkelig måte.

Skrevet

Noen som har en link der en kan reservere seg, har gjort det før, men det hjelper visst ikke, husker ikke hvor jeg gjorde det heller... :oops:

Skrevet

Jeg har registrert meg og det hender de ringer fordet, da er jeg ikke blid og høflig.

Skrevet

Jadda, jadda, jadda. Nå var dette ment som en morsom tråd her på "snikk-snakk" :wink:

Hilsen Trille

Gjest Bellatrix
Skrevet

"Nei, jeg vil ikke abonnere på Tull Og Tøys, men jeg har en sykkel du kan kjøpe?"

Skrevet

Husk at alle voksne personer som bor i husstanden må registrere seg da, og reservasjonen gjelder ikke markedsundersøkelser, der må man kontakte markedsundersøkelsesfirmaene selv.

Annonse
Skrevet

Sambo hadde en god ide for å håndtere telefonselgere da de begynte å ringe hyppig en periode (hadde nok blitt satt på en liste ett eller annet sted). Denne selgeren var ekstremt sleip og pågående, bare så det er sagt.

Istedet for å bli irritert begynte han å si med en overhappy og interessert stemme: "Å, jeg har dessverre ikke tid akkurat nå, så du må nok ringe igjen senere".

Etter en uke med dette svaret ble det stille gitt etter at en sint og desillusjonert selger slengte på røret :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...