AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Er det normalt, føler alle elsker hunder.... og ser rart på meg når jeg sier jeg liker katter mye bedre.. Anonymkode: eddc4...736
skruf Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Er vel en ærlig sak det; noen er kattemennesker, noen er hundemennesker og noen liker begge. 2
Million Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Det er normalt, ja. Noen liker katter, noen liker hunder, noen liker ingen av delene og hater røyting og lukt osv.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Det er da helt normalt? I min venninnegjeng så er det to stykker som ikke liker hunder, en som er skeptisk til katter, også meg da, som sier ja takk, begge deler. Anonymkode: 2135b...4c4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Jeg, liker begge men foretrekker helt klart katter.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Jeg foretrekker helt klart katter forran hunder. De krever ikke like mye som hunder, de lufter seg selv og er enklere å finne pass til. Svigers stikker bare innom et par ganger om dagen for å gi frokost og middag hvis vi er borte over natta. Anonymkode: 2296d...00d
VKM Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 Helt normalt. Har en venn som ikke liker hunder eller katter. Litt vanskelig for meg som hundeelsker å forstå, men ser ikke ned på noen som ikke liker de, det er som det er. Jeg er f.eks ikke så glad i katter, men har ei venninne som også ELSKER katter. Hun ser ikke noe særlig annerledes på meg heller vil jeg tro.
_popcorn_ Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 Jeg har absolutt ingen ønsker om hund, jeg stortrives med katt, og katt passer min livstil mye bedre. Men jeg ser det selv når jeg er på byen, har du hund er du sporty og sånt, har du katt er du bare crazy cat lady... Men jeg bryr meg ikke om det heller da, som sagt passer katt min livsstil, og om noen himler med øynene eller på annen måte er nedlatende mot at jeg har katt, så finner jeg bare noen andre å snakke med istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå