AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Jeg står i den situasjonen at jeg gjør endringer i livet mitt etter mye motgang. Så jeg har bestemt meg for å selge to eiendommer, en enebolig og en leilighet. Leiligheten er for tiden utleid, men er ledig fra sommeren. Eneboligen bor jeg midlertidig i, men den er for stor for meg så jeg har kjøpt en ny leilighet som jeg skal flytte inn i. Så var det hytta. Jeg ønsker å kjøpe en hytte ett sted langs kysten, maks 2-3 timers kjøring fra Oslo. Men hvilken kommuner bør jeg se på? Hvor synes du det er fint, har hytte eller ønsker at du hadde hytte? Dette er bare på planleggingsstadiet, så det blir ikke noe hyttekjøp før til høsten kanskje neste år. Men det er jo greit å følge litt med på markedet. Anonymkode: b97f6...8d2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Jeg har en svakhet for Østfold, og synes det er veldig fint på Hvaler, men også områder i Fredrikstad kommune (både Hankø og Onsøy) er verdt å kikke på. Jeg er ikke lokalkjent, men har vært på besøk i disse områdene noen ganger og trivdes godt. Anonymkode: 2317d...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå