Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er relativt unge, men da vi har to biler, nytt hus, faste jobber og stabilt forhold har jeg begynt å bli veeeldig verpesyk. Vi er heller ikke typene som drar ut på byn eller reiser jorda rundt, vi koser oss heller med ett glass vin i helgene. 

Problemet har tidligere vært at mannen ikke har vært helt klar. Han har hatt lyst på barn med meg i fremtiden som han sa, men ikke helt enda. Dette tærte helt ærlig utrolig mye på meg. Når en har lyst på noe så sterkt, og ikke vet om det er realitet om 1mnd eller 5år. Men, for å få han litt på tanken har vi pratet en del om det. Jeg har fortalt hvor mye jeg ønsker det, men at vi ikke begynner prøvingen før han også har lyst. Sakte men sikkert har han blitt mer og mer på gli, og i går forteller han: Jo, nå har vi har jo kjøpt oss ny bil 🙊

Vi ble dog enige om å ikke henge oss opp i EL-tester og ha rutinesex for å få det til, vi skal fortsette som normalt, bare at han "skyter" det inn. 

Dette er sikkert et urolig teit innlegg, men jeg er bare så glad nå. Må få det ut! og det er kanskje flere i min situasjon, der mannen ikke er klar. Men, nå finnes det håp 😆

Så, kjære prøvere. Har dere noen tips og råd å komme med, til nye prøvere? 

Anonymkode: 2be63...e45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er det ikke bare å ha sex uten prevensjon da? Dette har folk klart i tusenvis av år, jeg vet ikke hva slags råd du ser for deg. Eller har du noen grunn til å tro at dere ikke kan få barn?

Anonymkode: 68bc2...bac

• Liker 1
Skrevet

Så koselig at dere er enige om at dere ønsker barn. Det er mye spenning og romantikk i det også og det er en hyggelig tid - selv om vi ofte henger oss opp i testing osv..

Du bør forberede kroppen din på en graviditet. Da tenker jeg på sunt kost og trening, og ikke minst god sex. Dere må kose dere :) I tillegg kan det være greit å starte å ta folat. Jeg tar tablettene fra Lifeline care da jeg synes de fra Nycoplus ga en ekkel ettersmak.. Kan være en fordel å kutte ned på alkohol, men du sier at du kun tar litt vin i helgene, og det bør du bare fortsette med. Ikke sett livet på vent - med mindre det er det du vil!

Du kan også legge inn syklusene dine i en app, så at du kan følge med på om du har eggløsning eller ikke. Den kommer rundt 14 dag i syklusen din, avhengig av hvor lange sykluser er. Det er jo noe stress med å loggføre det ene og det andre, men det kan være oversiktlig og da kan du oppdage om du i det hele tatt har EL eller ikke. Jeg bruker flo, og synes den er veldig enkel og grei.

Ha regelmessig sex og ha en sunn livsstil! Masse lykke til <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...