AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Hei. Da kom mensen igjen, har prøvd siden mai. Jeg samsover og ammer fortsatt datteren min på nettop fyllt to. Det er ca 3-6 ganger på 12 timer. (Vi prøver å slutte, jeg ønsker ingen diskusjon om dette, vanskelig nok som det er). Jeg har hatt regelmessig mens og eggløsningssymptomer siden mensen kom tilbake 10 mnd etter fødselen. Jeg har lest at amming kan fungere som prevensjon, men kun fullamming, og det er det jo ikke. Jeg må kanskje slutte helt? Noen her som er blitt gravide selvom de har ammet litt? Anonymkode: 3f75c...9ec
Marisana Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Fullamming er ingen prevensjon, veit om flere som har blitt gravide mens de fullammer nettopp fordi de trodde det var prevensjon
Gjest Albbas Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Hvis du har regelmessig mens og symptomer på EL har neppe ammingen noen negativ effekt på fruktbarheten din. Ville ikke bekymret meg for det.
Rimfrost92 Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Jeg ammer fortsatt minste og er 11 uker på vei. Ble gravid med minste da jeg ammet mellomste
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 En kollega ble gravid to måneder etter fødsel, mens hun ammet førstemann. Det ble to tette småbarn, det En venninne ble gravid fem uker (!) etter at hun fødte første ungen. Amming er definitivt ingen sikker prevensjon. Anonymkode: e11f8...5f8
blomst12 Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Jeg ble gravid mens jeg amma MYE. fikk tilbake mensen 10 uker etter fødsel, fant ut jeg var gravid da eldste var 7 mnd har du mensen er du like fruktbar uansett å mye du ammer vil jeg tro:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 Takk for svar! Jeg vil jo gjerne bli gravid med en gang😂 men det er ikke lett å avvenne eldste. Er på nippet til å smøre fiskesaus på brystet..eller soyasaus blir vel førstevalget. 😂 Men det har tatt utrolig lang tid.. kanskje det er noe galt med meg..:/ Anonymkode: 3f75c...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå