Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Hva vil det si å stå på gjestelista til et band når man skal på konsert? Jeg står på gjestelista til en konsert i kveld. Hva er fordelen med det egentlig? *har ikke peiling* :oops: Får man møte bandet og sånnt eller?
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Hva vil det si å stå på gjestelista til et band når man skal på konsert? Jeg står på gjestelista til en konsert i kveld. Hva er fordelen med det egentlig? *har ikke peiling* :oops: Får man møte bandet og sånnt eller? dvs at du slipper å betale og i de fleste tilfeller vil det si at du eller noen andre kansje kjenner gitaristen eller andre som spiller i bandet - og kan derfor møte de da de er venner av deg fra før
sirka Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Mannen min er gitarist og jeg står alltid på gjestelista til bandet.. ... og så pleier jeg å ordne med at venner og kjente også kommer på lista.
tommeline Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Det er vanlig at bandet som spiller har en skrevet gjesteliste over folk de vil ha gratis inn på konserten. Denne listen leveres arrangørene, som slipper de på listen gratis inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå