Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #21 Skrevet 21. april 2005 Hvis du skal selge noe så burde det være det samme om du snakket med kona hvis mannen ikke var inne eller omvendt. Det dreier seg i de fleste tilfeller om noe som gjelder dem begge. Hos oss er det jeg som holder orden på økonomien men jeg ville ikke sagt ja til f.eks. nye forsikringer uten at vi begge var enige. Det samme gjelder mannen min. Jeg forstår godt reaksjonen til trådstarter. Selv har jeg begynt å legge på. Er så lei av telefonselgere som ringer til tross for at vi har reservert oss. Det er snakk om 1/20 stk der damen i huset ordner med forsikringene, ofte er kona med på avgjørelsen, men som regel ikke. Hvem sier nei til billigere forsikring når alt er likt eller bedre ? Konene er oftere negativt innstilt og er i utgangspunktet overbevist om at de har den beste avtalen det er overhodet mulig å ha.
Theo Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 Var jeg slem mot denne "stakkars" selgeren? :-? Nei, bra du gjorde det - det finnes utrolig mange frekke telefonselgere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå