AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Del Skrevet 18. mars 2019 Jeg forstår bare ikke dette her. Vet om mange som lukter vondt, og er ustelte. Likevel har de kjærester. Det samme gjelder min far, han har aldri vært singel, men han lukter stramt og fælt. Mens jeg som er en renslig dame, får meg aldri kjæreste. Dårlig gjort er det Er det bare å gi faen i hygiene da eller? Anonymkode: 45feb...579 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Del Skrevet 18. mars 2019 Mulig det har noe med feromoner å gjøre. Når man dusjer ofte mister man jo litt av dette. Anonymkode: d2a67...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Del Skrevet 18. mars 2019 Har lurt på det samme i mange år. Antar at det er mange kvinner som ikke har luktesans. Anonymkode: 61b32...6a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 18. mars 2019 #4 Del Skrevet 18. mars 2019 Lurer på det samme og har gjort det i mange år. Det ekleste jeg vet om er ekkel kroppslukt, og det er enkelte menn med dame hvor jeg har tenkt "hvordan klarer hun" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #5 Del Skrevet 18. mars 2019 Det du sier at faren din lukter vondt er helt logisk. Vi liker kroppslukt til folk som er genetisk forskjellig fra oss. Anonymkode: cfe55...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #6 Del Skrevet 18. mars 2019 https://tv.nrk.no/serie/naar-kjemien-stemmer/ Det du sier at faren din lukter vondt er helt logisk. Vi liker kroppslukt til folk som er genetisk forskjellig fra oss. Anonymkode: cfe55...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #7 Del Skrevet 18. mars 2019 Jeg vet ikke. Men nå pleier jeg ikke å gå rundt å lukte på folk heller...... Anonymkode: 6eabf...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #8 Del Skrevet 18. mars 2019 Hva med de med konstant dårlig ånde. Kan være tannkjøttbetenelse men alikevel Anonymkode: 5da9e...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #9 Del Skrevet 18. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Men nå pleier jeg ikke å gå rundt å lukte på folk heller...... Anonymkode: 6eabf...736 Det gjør ikke jeg heller, men når det kommer en eim av sur og stram kroppslukt så er det ikke til å unngå. Er f.eks flere som har sagt dette om faren min, helt siden jeg var liten og husker jeg ble flau av det. En kompis av meg lukter skautroll og han er til og med gift og har 2 barn.. fatter det ikke. Og ja så klart han er snill og sånn men han har dårlig hygiene. Anonymkode: 45feb...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Del Skrevet 19. mars 2019 Det kan være fordi de har akkurat det til felles? Mange kvinner som lukter vondt også. Anonymkode: 59431...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #11 Del Skrevet 19. mars 2019 Eksen min pleide sjelden å dusje. Kunne gå en uke, eller opptil 10 dager mellom hver dusj. Han luktet ganske stram svette til tider, ja. Vårt sexliv var ikke-eksisterende. Orket ikke ha meg med en så usexy mann som stinket. Og nedentil på han stinket det jo enda verre.... selv når han påstod at han nettopp hadde dusjet og "vasket seg", så stinket det en gammel, inngrodd eim av surt piss og kukost av "utstyret" hans. Ble ikke noe særlig med blowjob på han... Enkelte menn får skylde seg selv når de får lite eller ingen sex! Anonymkode: 8877d...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #12 Del Skrevet 19. mars 2019 Hmmm. Kjenner ingen menn (eller kvinner) som går rundt å lukter vondt jeg. Det må i så fall være helt unntaksvis, at de nettopp har trent eller sånn. Ellers kjenner jeg ingen jeg tenker at åpenbart har dårlig hygiene. Anonymkode: 502e8...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Del Skrevet 19. mars 2019 Kast dem i dusjen da. Bli med inn og vask dem godt. Ingen bj uten godt vasket. Er lov å stille krav. Anonymkode: 14a24...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #14 Del Skrevet 19. mars 2019 Min manns svettelukt er i min nese vidunderlig. Andres svettelukt er grusom. Så man blir tiltrukket av en viss type lukter. Bruker du mye parfyme og deo, så vil jo ingen lukte essensen av deg, og dermed mindre sjanse noen faller for deg, og ikke kun den du sprayer deg til å "være". En dusj annenhver dag burde holde gor de aller fleste. Anonymkode: de738...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #15 Del Skrevet 19. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår bare ikke dette her. Vet om mange som lukter vondt, og er ustelte. Likevel har de kjærester. Det samme gjelder min far, han har aldri vært singel, men han lukter stramt og fælt. Mens jeg som er en renslig dame, får meg aldri kjæreste. Dårlig gjort er det Er det bare å gi faen i hygiene da eller? Anonymkode: 45feb...579 Greit nok at lukta ikke er på topp. Men her går det nok på andre ting, personlighet. Men nå er det jo ikke mange kvinner som forstår at personligheten er viktig. Er jo mest fasadene som teller. Anonymkode: 13396...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #16 Del Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dusj annenhver dag burde holde gor de aller fleste. Anonymkode: de738...872 Ikke hvis man har sex hver dag/flere ganger hver dag. Anonymkode: 9eaac...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #17 Del Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min manns svettelukt er i min nese vidunderlig. Andres svettelukt er grusom. Så man blir tiltrukket av en viss type lukter. Bruker du mye parfyme og deo, så vil jo ingen lukte essensen av deg, og dermed mindre sjanse noen faller for deg, og ikke kun den du sprayer deg til å "være". En dusj annenhver dag burde holde gor de aller fleste. Anonymkode: de738...872 Tror ikke du hadde likt din manns svettelukt heller dersom den var "inngrodd"... Forholdsvis fersk svette lukter veldig lite. Folk som lukter vondt gjør det fordi de har skikkelig gammel svette, og så gjerne sure klær i tillegg. Til spørsmålet så skjønner ikke jeg det heller. Men de jeg vet om som er sammen med menn som lukter skikkelig vondt er ikke akkurat på topp når det gjelder attraktivitet, for å være ærlig. Det er kvinner med, skal vi si godt under middels utseende, ingen utdannelse og som regel ikke jobb heller. De kan vel ikke akkurat velge og vrake. Anonymkode: 7c53b...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #18 Del Skrevet 19. mars 2019 Eksen min lukta konstant vondt. Dårlig hygiene, dusjet sjeldent (og ikke ordentlig), aldri parfyme eller deo. Han lukta sur svette blanda med intens røyk. Jeg var sammen med han fordi jeg var svært deprimert og suicidal. Nå har han henta ei 10 år yngre jente fra Thailand, de giftet seg og hun bor nå i Norge. Så. Du kan se på det sånn, at de som blir sammen med ekle mennesker som ikke tar vare på seg selv og driter i hvordan de ser ut/oppfører seg, enten sliter svært psykisk eller er desperat. Anonymkode: 1649f...abf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #19 Del Skrevet 19. mars 2019 Dusje hver dag trenger man ikke. Anonymkode: 13396...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #20 Del Skrevet 19. mars 2019 Bare én gruppe personer som lukter vondt (etter min nese): middelaldrende og halvgamle damer som stinker parfyme på fem meters avstand. Det er virkelig forferdelig! Nøyaktig hvilket produkt det er de bruker, vet jeg ikke, jeg er ikke sikker på om det egentlig er parfyme. Noe de sprøyter på håret? Anonymkode: 32d18...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå