AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Hei! Hvilken lønn ville dere ha godtatt som fagutdannet i en stilling med en viss ansvar i en bedrift med 120 ansatte. Stillingen innebærer enorm arbeidsmengde og en god del stress. Masse overtid må også påberegnes. Anonymkode: 45d28...fce
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Ganske vanskelig å si, det kommer jo helt an på bransjen og fagområdet. Vil si rett lønn kan være alt fra 500k-1 mill. Anonymkode: 13652...83e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Når du sier fagutdannet, så antar jeg fullført yrkesskole med lærlingetid? Jeg aner ikke hva du mener met et vist ansvar, det kan være så mangt. Du sier heller ikke om hvor mange års erfaring, som jo er ganske vesentlig. At det er en "enorm arbeidsmengde" og en god del stress og overtid har null og niks å si for grunnlønna. Overtiden får man betalt for med egne satser. Det sier vel heller noe om at bedriften har for få ansatte... En nyutdannet fagarbeider har vel i dag rundt 350.000 vil jeg tro. Anonymkode: 3dcd0...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 På 18.3.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev: Når du sier fagutdannet, så antar jeg fullført yrkesskole med lærlingetid? Jeg aner ikke hva du mener met et vist ansvar, det kan være så mangt. Du sier heller ikke om hvor mange års erfaring, som jo er ganske vesentlig. At det er en "enorm arbeidsmengde" og en god del stress og overtid har null og niks å si for grunnlønna. Overtiden får man betalt for med egne satser. Det sier vel heller noe om at bedriften har for få ansatte... En nyutdannet fagarbeider har vel i dag rundt 350.000 vil jeg tro. Anonymkode: 3dcd0...8d9 Hei! Har 3 årig universitets utdanning. 5 år med erfaring. Anonymkode: 45d28...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå