Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i å få besøk, ihvertfall ikke av bestemødre, sambos familie, symøte o l. Dette fordi jeg synes det er et ork å gjøre huset presentabelt nok, jeg klarer ikke å ha folk her uten at det er helt strøkent, og fordi jeg synes det er ekstremt kjedelig å lage mat eller kaker. Jeg synes det er koseligst å bli bedt bort, både fordi jeg da slipper å styre og fordi det er deilig å komme meg ut. (Dette betyr ikke at jeg ikke har besøk, man gjør selvsagt gjengjeld og det blir jo som oftest koselig og.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å gå på besøk. Jeg liker å få besøk og, men kan ikke si noe særlig på det da familien vår så og si ikke gidder å komme på besøk enda de bor rett i nærheten.

Mens vi drar til dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er best å gå på besøk, for da kan jeg gå hjem når jeg vil.

Også slipper jeg å shine huset først.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer an på. Sånn i prinsippet liker jeg best å gå på besøk for da kan jeg gå når jeg vil. Har hund også , så jeg kan aldri være lenge borte på besøk. Det er noen få gode venninner som får slippe inn hos meg :ler: ellers går jeg hels på besøk ja..

Skrevet

Alt til sin tid. Jeg synes det er en gjensidig greie også. Det er koselig å ha gjester, lage mat og ordne litt av og til. Men en gjenvisitt setter jeg også stor pris på. Vi har noen venner som har vært hos oss flere ganger og som aldri inviterere oss tilbake. Det er litt kjipt. Og ja, de har middager for venenr og sånn, det er bare det at vi ikke er inkludert. Kjipt.

Skrevet

Jeg liker å få besøk. Helst sånne uformelle "stikke innom på kaffe på vei hjem fra butikken" besøk. Det er ikke alltid det er shina her, men det er det faktisk ikke alle steder jeg kommer heller så det bryr jeg meg lite om. Har jeg noe å by på til kaffen så får de det, har jeg ikke så får jeg ikke panikk av den grunn. Regner med at folk kommer hit fordi de syns det er hyggelig og da bryr de seg ikke om oppvartingen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker best å gå på besøk jeg. Ikke kjempeglad i besøk.

Skrevet

Jeg liker for så vidt begge deler, jeg! :wink:

Jeg kan bli litt stresset hvis det er snakk om uventet besøk; men det kommer selvfølgelig an på hvem det er! Er det en tante og onkel avl Hannsauen som aldri har vært her før, og som bare er ute og kjører søndagstur og finner på å stikke innom, da blir jeg nok litt stresset - særlig hvis det bare er en pakke kjeks i skapet! :ler:

Men er det noen av mine nærmeste venner som ringer på, så betyr det ikke så veldig mye. Da får de kanskje bare et glass vann - eller en nylaget kake; avhengig av hvordan "ståa" er.

Det er deilig å gå på besøk også! Da slapper jeg ofte vel så godt av!

Gjest Anonymous
Skrevet

Begge deler egentlig :)

Men jeg synes det er ok at folk sier ifra før de kommer. Derfor ringer jeg på forhånd som oftest selv også.

Skrevet
Begge deler egentlig :)

Men jeg synes det er ok at folk sier ifra før de kommer. Derfor ringer jeg på forhånd som oftest selv også.

:Nikke: samme her!

Skrevet

Jeg synes det er koseligst å få besøk. Fordi jeg synes det er gøy å lage maten som serveres, og fordi jeg slipper å dra hjem sent på natten (men nå pleier jeg å tilby å kjøre gjester hjem, så det blir egentlig det samme).

Gjest seroxata
Skrevet

liker best å gå på besøk jeg, blir lei av å sitte for mye hjemme, og synes det er koselig å komme meg ut litt

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg liker begge delen like godt :)

Når vi flyttet helt nord så var det veldi uvant at folk bare kom rett inn døra og ikke banket på engang. Jeg var vant med at man ringer først. Men etterhvert så syns jeg bare det var koselig at folk bare kom.

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg liker best å dra på besøk. får litt småangst hver gang noen skal komme hit. da må jeg rydde, vaske, tørke støv, støvsuge!!! Det er fint det da, for da blir det ryddigt og rent hos meg, men viss det blir sånn kort varsel,

"vi kommer om en time".. da må jeg slippe alt og hive meg rundt å rydde... he he.. Blir litt småsvett. men men.

For ell del, det er kjekt å få besøk også, men liker best å dra på besøk!

Skrevet

Gå på besøk!!!

Blir stressa av å rydde, vaske og prøve å la det se fint ut :o

Skrevet

Liker best å gå på besøk. Vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

gode venner liker jeg å få besøk av,-og svigermor og mamma også,-resten av verden er det enklere å gå på besøk til enn å få besøk av...

men stort sett syns jeg besøk, enten den ene eller andre veien er kjempekoselig jeg,-og å si fra først syns jeg ikke vennene mine trenger å gjøre. men foreldre og nye bekjentskaper kan godt smse meg eller iallefall ringe på dørklokka og vente til jeg åpner(så jeg rekker å hive litt av rotet mitt inn i skap eller private rom...)

Gjest gjesta
Skrevet

Gå på besøk. Da kan vi gå når vi vil, liker ikke å kaste folk ut ... ;) Blir med en gang mer pes. Og hvis noen kommer på døra og jeg er trøtt og i pysjen, da ooorker jeg ikke.. :ler:

Skrevet

Huff, det er som regel alltid full panikk når vi får vite at folk kommer! Rydde,vaske og gjemme bort tull. Men så er det igjen så utrulig fint når de først er der, og da glemmer man ryddemas, og tenker at man burde invitere folk oftere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...