AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Del Skrevet 18. mars 2019 Jeg vil snakke med noen folk på Elkjøp, hvordan får jeg til det, uten å måtte dra til butikken? Det er ingen Elkjøpbutikker i nærten av hvor jeg bor. Chatten er visstnok stengt. Jeg har tidligere prøvd å ringe de, men da kommer jeg bare til en robotsvarer som ikke fungerer. Anonymkode: b383e...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Del Skrevet 18. mars 2019 Man får visst ikke det, har prøvd flere ganger selv. Kundeservice var elendig og kunne ikke hjelpe i det hele tatt og måtte reise fysisk til butikken. Anonymkode: 871a1...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Del Skrevet 18. mars 2019 Har du sjekket om de har en FB-side med chat (med mindre det er den du allerede har prøvd)? Anonymkode: 1f146...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Del Skrevet 23. mars 2019 På 18.3.2019 den 19.30, AnonymBruker skrev: Har du sjekket om de har en FB-side med chat (med mindre det er den du allerede har prøvd)? Anonymkode: 1f146...3ab Dette har jeg sjekka, og de har ingen FB-chatteside. Anonymkode: bc633...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Del Skrevet 23. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg sjekka, og de har ingen FB-chatteside. Anonymkode: bc633...df9 Elkjøp har chat på siden sin www.elkjop.no Den er nederst til høyre. Anonymkode: 9bd83...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå