Molla Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 I dag fant jeg endelig strømper som passet meg. Jeg har hele tiden ønsket meg strømper som går opp på låret. Ikke Stay Ups, fordi jeg ikke liker det "plasten" på innsiden som skal holde dem oppe. Siden jeg er så stor som jeg er, så har det ikke vært så lett. Men i dag fant jeg nydelige champagnefarvede "lår" strømper, og strømpebånd. Nå mangler jeg bare at kjolen blir ferdig sydd, så har jeg alt i hus.
Kristin S Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Så fint at du ble fornøyd og fant sånne strømper du ville ha! Godt med alt som er unnagjort! :-)
Gjest Hippopotamus Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Jeg trenger også slike strømper i stor størrelse! Hvor fikk du tak i det henne?
Kali- Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Det hørtes utrolig deilig ut å slippe å stresse mer med det :-)
Molla Skrevet 16. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2005 Jeg trenger også slike strømper i stor størrelse! Hvor fikk du tak i det henne? Jeg kjøpte dem på Lindex. Str. 48/50. Det største dem har.. Var der for 1 1/2 uke siden og da hadde dem ikke disse strømpene. Strømpebåndet jeg fant hadde rosa og lyse blå små hjerter i midten på båndet. Dem var helt nye i butikken for dem var ikke pakket ut enda. Jeg hadde egentlig lånt et strømpebånd av hun som fikser på kjolen min. Men det syntes jeg ble for stramt i tillegg til at det var harde blonder... Jeg er i hvertfall veeeeldig fornøyd med både strømpene og strømpebåndet. Digg og være ferdig med bekledningen for alle tre. Samboern skal bruke smokingen sin, sønnen min på 10 år har jeg kjøpt sort dress til. Gleder meg så sinnsykt til å se begge gutta mine i penstasen og med brystbuketter.... Håper også sønnen min bestemmer seg for at han vil følge meg til alteret. Han er litt usikker på om han tør. Faren min var av en eller annen merkelig grunn litt vag da jeg spurte han om han ville..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå