Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så sint på frisøren min at jeg må få lufte det. Var hos henne på torsdag og da farget hun etterveksten og tok minicolor uten farge i mitt stripete hår. Håret ble mye lysere, og nå er det ikke fint, det virker også tynnere og tørrere. Hun gjorde noe tilsvarende for et år siden også, med det resultat at det så ut som om jeg hadde stripet mitt brune (farget) hår.  Jeg burde jo ha stoppet henne, men vil jo være hyggelig. Da jeg skulle gå sa hun at hun ville ha tatt en minicolor for å dekke det lyse, men "det er ditt hår" sa hun, ingen innrømmelse av ansvar. Dette var bare er hjertesukk fra min side. 

Anonymkode: 6abb5...49e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker skiltet på veggen hos min frisør "Si ifra dersom du ikke blir fornøyd"

Anonymkode: a74e7...2af

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Frisøren kan jo ikke forbedre seg om du ikke tar det opp med frisøren. Hvis du er misfornøyd med god grunn, så kan de kanskje rette opp i det? Hadde svart henne på den siste kommentaren der, og sakt at jeg såklart ikke ønsket at det sku bli så lyst. 

Anonymkode: 803ba...977

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater frisøren inderlig selv. Går heller 40 ganger på rad til tannlegen enn til frisøren. Tror det har mer med mine manglende kommunikasjonsskills da. Greier bare ikke kommunisere hva jeg vil ha og ønsker meg til den gjengen der.

Anonymkode: 24a14...753

• Liker 1
Skrevet

Du får skylde deg selv. Utrolig tafatt å ikke si ifra hvordan du vil ha det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg går to ganger i året og får foliestriper i mitt blonde hår. Frisøren pleier å ta korrigerende toning etter striping, og bare en eller to ganger har jeg fått det skikkelig lyst. Selv om jeg sier jeg vil ha skikkelig lyse og klare striper klarer dem å farge dem i en litt mørk-blond grumsete farge etterpå. Nå har jeg bestemt meg for å ta med bilde neste gang og si at SÅ lyst vil jeg ha stripene. Da har man noe konkret å forholde seg til, og man kan vise til bildet om man ikke blir fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

Du får skylde deg selv. Utrolig tafatt å ikke si ifra hvordan du vil ha det.

Det er ikke så lett. Jeg spurte flere ganger om dette kom til å skade håret, men fikk til svar at det var for å pleie håret og tilføre fuktighet.

• Liker 1
Skrevet
På 18.3.2019 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg så sint på frisøren min at jeg må få lufte det. Var hos henne på torsdag og da farget hun etterveksten og tok minicolor uten farge i mitt stripete hår. Håret ble mye lysere, og nå er det ikke fint, det virker også tynnere og tørrere. Hun gjorde noe tilsvarende for et år siden også, med det resultat at det så ut som om jeg hadde stripet mitt brune (farget) hår.  Jeg burde jo ha stoppet henne, men vil jo være hyggelig. Da jeg skulle gå sa hun at hun ville ha tatt en minicolor for å dekke det lyse, men "det er ditt hår" sa hun, ingen innrømmelse av ansvar. Dette var bare er hjertesukk fra min side. 

Det går ikke ann å få håret lysere med en minicolor. Det er ikke etterveksten som ee blitt farget mørkere at lengdene virker lysere? 

• Liker 1
Skrevet
På 18.3.2019 den 18.04, Hilde1302 skrev:

Jeg går to ganger i året og får foliestriper i mitt blonde hår. Frisøren pleier å ta korrigerende toning etter striping, og bare en eller to ganger har jeg fått det skikkelig lyst. Selv om jeg sier jeg vil ha skikkelig lyse og klare striper klarer dem å farge dem i en litt mørk-blond grumsete farge etterpå. Nå har jeg bestemt meg for å ta med bilde neste gang og si at SÅ lyst vil jeg ha stripene. Da har man noe konkret å forholde seg til, og man kan vise til bildet om man ikke blir fornøyd. 

Da demper de det dessverre for mye. Kjempe bra og ta ned bilde! 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jaha.....og hvorfor går du ikke tilbake å klager da?

Anonymkode: 3cf2b...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt, TS. Jeg går aldri til frisøren pga. dette. Jeg er en person som ikke tør å si ifra. Går det ikke an å gå tilbake? 

Anonymkode: db1dc...6ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt frisør?

Og lær deg å si ifra neste gang.

Anonymkode: 8b32d...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...