AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Lurer på om det er noen som er Tupperware konsulenter her? Og vet dere hva startpakken koster? Og hvor stor fortjeneste får dere på det dere selger? Anonymkode: 14742...2a9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Med cirka 99,99 prosent sannsynlighet, så kommer du faktisk til å TAPE penger. Eller du blir sittende igjen med en så forsvinnende liten "profitt" at dette overhodet ikke er verdt all tiden du må legge ned. Anonymkode: 30296...c6f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Jeg var det en liten stund i studietiden. Da kostet startpakken rundt 3000kr. Hadde ett party, og tjente inn bagen. Det ble med det ene partyet. Tupperware er litt udatert. Du får billigere produkter mange andre steder. (kjedebutikker har ofte salg om man vil ha litt kvalitet). Folk under 35 holder ikke party lengre, og de går ikke på party. De som er eldre har som oftest mer enn nok Tupperware. Anonymkode: 4b28e...6d7 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk under 35 holder ikke party lengre, og de går ikke på party. Joda, vi er noen Anonymkode: 68a62...60e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 På 18.3.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev: Jeg var det en liten stund i studietiden. Da kostet startpakken rundt 3000kr. Hadde ett party, og tjente inn bagen. Det ble med det ene partyet. Tupperware er litt udatert. Du får billigere produkter mange andre steder. (kjedebutikker har ofte salg om man vil ha litt kvalitet). Folk under 35 holder ikke party lengre, og de går ikke på party. De som er eldre har som oftest mer enn nok Tupperware. Anonymkode: 4b28e...6d7 Tror det ligger mye her. Tupperware er så vidt jeg vet fremdeles bra saker, men før var det vanskeligere å få tak i tilsvarende utstyr av OK kvalitet andre steder. Nå florerer det jo av plastbokser og -dingser av god kvalitet til lav pris, og da er det mye mindre fristende å kjøpe Tupperware til blodpris. Anonymkode: 57347...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå