Gå til innhold

Vil ikke ha barneselskap hjemme

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Lillebroren min og 3-4 av klassekameratene hans (både gutter og jenter) hadde fødselsdag samme uke. Foreldrene arrangerte klassefest på et grendahus hvert år for alle de samlet. Billig og greit for alle!

Det går jo an å gjøre sånt i barnehagen også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi om det er "tradisjon" i bhg. å be alle,må man ikke følge strømmen.

Be de nærmeste vennene til barnet.

Men,jeg må få si at jeg synes MC Donalds og andre resturant bursdager er en elendig ide til en 3-års bursdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen blandt slekt og venner, kollegaer eller foreldre til andre barn du kjenner som du kunne fått hjelp av til å arrangere barneselskapet? Det er mange (hvertfall i min familie) som mer enn gjerne både ville bakt kake og vært med som "leke-tante" i datteren min fødselsdag. Tror faktisk flere av dem vil forvente at jeg spør (nå er hun så liten foreløpig at det ikke har vært aktuelt ennå). Jeg husker godt fra jeg var liten selv at bestemødre, tanter, kusiner (svært sjelden bestefedre, onkler eller fettere dessverre) ofte var med oss og lekte. Bestemoren til en av veninnene mine bakte verdens beste sjokoladekake og tanten til en annen ledet sangleker for oss. Er det noen som kan komme og lese eventyr (passer fint for så små barn) eller lage ballongfigurer? I verste fall kan man leie folk til sånt (selvom det kanskje blir å overdrive litt).

Vel, poenget er, at du behøver ikke gjøre alt selv. Har du noen du kan spørre om hjelp så blir de sikkert glade for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...