AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Føler at det er ganske tungt, de får jo hundrevis av søknader fra folk som vil ha sommerjobb/praksis? Hvordan løste dere det? Jeg studerer sivilngeniør på NTNU. Anonymkode: 6b8d1...42e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Føler at det er ganske tungt, de får jo hundrevis av søknader fra folk som vil ha sommerjobb/praksis? Hvordan løste dere det? Jeg studerer sivilngeniør på NTNU. Anonymkode: 6b8d1...42e De får hundrevis av søknader? Hvem er «de»? Anonymkode: bfbe7...b64
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De får hundrevis av søknader? Hvem er «de»? Anonymkode: bfbe7...b64 De aktuelle praksisplassene antagelig?? Anonymkode: cf615...ed8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #4 Skrevet 18. mars 2019 Er det slik at du må ha praksis i løpet av masteren din? Vet at de som går bygg på NTNU er nødt til det. Skjønner dillemaet ditt, søker selv jobber og det er mange om benet..Får jeg ikke sommerjobb for jeg søke vanlige jobber når jeg er ferdig med studiene, blir vel det som blir resultatet. Anonymkode: a0edd...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå