AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Har nå i et år tatt pause i vektnedgangen (gått ned 53 kg). Jeg har vært lat og spist helt feil. Jeg har gått opp litt, men ikke mye. Det er snakk om å gå ned 10 kg! Fra 75-65 kg. Det er ikke mye. Jeg kan ikke trene noe særlig, men hva slags unnskyldning er det? Jeg får gå en runde rundt huset da, eller to. Hoppe og danse litt. Jeg SKAL ned i vekt nå! I sommer skal jeg se rålekker ut! Måtte bare få det ut. Jeg er lat. Jeg vil ikke være lat. Anonymkode: b4673...d7b 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Trenger ikke trene for å gå ned i vekt! Jeg har gått ned 20kg nå vha kaloritelling Anonymkode: fd604...1ae
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Har du gått ned 53 kilo, er du åpenbart ikke lat! Men de "siste" kiloene krever en annen strategi, en form for latskap, kan du kalle det, men en smart latskap - du må rette innsatsen din der den gir mest uttelling, uten at du mister taket noen andre steder - utfordringen er å finne den eller de taktikkene som gjør DEG i stand til å konsekvent spise litt mindre (enn du bruker/enn du gjør nå), og fortsette å gjøre det, med så lite ubehag/problemer/stress som mulig, resten av livet. Hverdagsaktivitet er gull verdt, og for mange er det mye mer effektivt og sunt enn "dedikert" trening. Anonymkode: 52c9d...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå