Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Du skal på en 5 timers lang busstur og kan få velge 5 sanger på ipoden som du skal høre på hele veien. KUN 5 sanger. Hvilke hadde du valgt da? Jeg må si: Big Bang - Wild Bird Kaizers Orchestra - dekk bord Uniting Nations - Out of touch Jennifer Lopez - Lets get loud Sarah McLachlan - Angel eller Fallen
Gjest Formosiss Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Hm. Nå må jeg tenke. Johan Pachelbel - Canon In D, Kaktuskaffe - Tiden er Din, Billy Joel - Vienna, The Rasmus - Last Waltz, Kenny G - Songbird. Legg merke til at det bare er to av disse låtene som har vokal.
-Fisken- Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Deftones - knife party Moby - porcelain Tenacious D - fuck her gently Nobuo Uematso - to zanarkand Linken Park - paranoia
Gjest manic Skrevet 17. april 2005 #4 Skrevet 17. april 2005 Nu for tida hadde jeg valgt : Queen - Don't Stop Me Now RJD2 - Ghostwriter Gorillaz - Dirty Harry David Bowie - Heroes The Essex Green - The Late Great Cassiopia
Gjest skindeep Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Nightingale - alonely - invisible Kansas - dust in the wind edge of sanity - loosing myself K`s choice - everything for free
Englepus Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 Idag hadde jeg nok valgt : Somewhere over the rainbow/What a wonderful world - Israel Kamakawiwo`ole (phu, for et navn!) Hallelujah - Jeff Buckley Into my arms - Nick Cave and The bad seeds Try - Nelly Furtado Numb Encore - Linkin Park og Jay Z
*Lene* Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 HAIR (alle sangene) Før brukte vi videoen til forspiel musikk..hehe :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Hallelujah - Jeff Buckley :o Det er jo verdens tristeste sang!!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Lyse/Kvammen - Kor i helsikken e Sandnes Rainmakers - Spite Steve Harley & Cockney Rebel - Make me smile Mezzoforte - Garden Party Stevie Wonder - Sir Duke Lett blanding...
sirka Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 "Tyrone" med Erykah Badu "Higher Ground" med Stevie Wonder De fleste sangene til Macy Gray "She kissed me" med Terence Trent d'Arby (og en hel haug av sangene til mannen min, spesielt dem som er skrevet til meg... )
Gjest Aurélie Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Hvilke som helst 5 låter fra Dream Theater - Images & Words.
Cronos Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 Skal ikke legge meg så mye opp i dette, men endel av de nevnte låtene er jo ganske rolige/mellow: Billy Joel - Vienna Johan Pachelbel - Canon In D Kansas - dust in the wind Hallelujah - Jeff Buckley Jeg går for noen litt mer up-beat Barenaked Ladies - One Week Stevie Wonder - Sir Duke (bra forslag) Wild Child - WASP Burning Love - Elvis Jackyl - The Lumberjack
Anglofil Skrevet 18. april 2005 #13 Skrevet 18. april 2005 Ich Will - Rammstein I won't Dance - Frank Sinatra King of the Road - Roger Miller I'm just a Gigolo(I ain't got nobody) - Louis Prima Links 2 3 4 - Rammstein Mvh Yvonne
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Weezer - Island In The Sun The Cure - Doing The Unstuck Cake - Frank Sinatra Cake - Perhaps, Perhaps, Perhaps Cake - When She Walks
Gjest Aurélie Skrevet 18. april 2005 #15 Skrevet 18. april 2005 :o Det er jo verdens tristeste sang!!! Visst er den trist, men den en ufattelig nydelig. Blir aldri lei den låta.
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 etter humøret mitt for tida så hadde det vel blitt; scary bitches-lesbian vampires from outer space Green Day-holiday Anne Calrk-sleeper in metropolis Gene loves jezebel-desire uniting nations-out of touch
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #17 Skrevet 20. april 2005 King of the Road - Roger Miller Hvis du virkelig skal bli i godt humør, så hør i tillegg på REMs flatfyllversjon av denne sangen (I seriously can't remember this one, som Peter Buck sa da tapen dukket opp...)
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #18 Skrevet 20. april 2005 Friday I'm in love med The Cure. Skikkelig gladsang!
Theo Skrevet 20. april 2005 #19 Skrevet 20. april 2005 Akkurat nå ville jeg valgt: - Word Up! (Cameo) - Next lifetime (Erykah Badu) - Alright (John Legend) - Angel (S. MacLachlan) - A rose is still a rose (Aretha Franklin)
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #20 Skrevet 20. april 2005 Friday I'm in love med The Cure. Skikkelig gladsang! eeeelsker the cure!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå