AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 Om få dager skal jeg igjen inn til aid forsøk. Dette blir fjerde forsøket. Ingenting feil med meg, men må bruke donorsæd da samboer er født steril. Flere som er igang med inseminering?jeg begynner å miste troen på at dette blir å funke for oss da jeg enda ikke har blitt gravid. Noen der ute som har blitt gravid med inseminering og hvor mange forsøk måtte til? Anonymkode: 1dcbf...f96
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Har dessverre ingen svar å gi deg annet enn at vi sitter i samme båt. Jeg er helt frisk og ingenting galt og samboer er født steril. Bare det var jo en veldig tøff periode å finne utav det, ikke minst for mannen sin del. Vi gråt mye. Men heldigvis finnes det løsninger. Har hatt 3 AID forsøk hos Spiren fertilitetsklinikk, men uten hell. Vi sparer nå til IVF og har stor tro på at vi skal få til det. :-) Forhåpentligvis får vi ut noen egg som kan ligge på frys og kan evt bruke de om første forsøk ikke går. Håper det holder med det 4 forsøket til AID hos dere, masse lykke til ❤️ Anonymkode: 7d17b...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå