Cory Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Når er det vanlig å bestille catering? Vi skal gifte oss i Oslo, så det er jo forsåvidt mange å velge mellom, men det er jo kjipt hvis man har valgt seg ut en, og så er det opptatt den dagen. noen som har erfaringer med dette? Vi skal forresten ha koldtbord eller tapas
Tinema Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Hva med å ringe litt rundt for å høre om priser og samtidig spørre om datoen er ledig hos dem. Du behøver jo ikke å bestille dem med en gang, men undersøke litt først. Det ville jeg gjort. Har nettop selv bestilt overnatting, der jeg trodde jeg var tidlig ute, men oppdaget at flere hoteller var fulle allerede. Jeg hadde ringt litt rundt og forhørt meg, da finner du jo ut om det er nå du skal bestille, eller om det kan vente.
Oylo Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Hei Når skal du gifte deg da? Jeg sjekket priser og booket 11 mnd i forveien. Bestillingen av maten gjør jeg 2 uker før.
Minerva Grey Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Jeg gjorde forespørsler sånn en 4-5 måneder i forveien, kom i dialog med en av dem, og da han fortalte at han hadde fått forespørsel fra et annet par om samme dato booket jeg. Menyen er snart ferdigspikret - datoen er det viktigste, så lenge du vet firmaet kan levere det du vil ha, kan dere alltids bli enige om detaljene senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå