Gå til innhold

Langt innlegg problemer gammel gjeng sjalu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har noen vennepar, vi var en gjeng for typ 3 år siden. Ett av parene er ikke sammen mer og jeg og min kjære er ikke venner med noen av de to  etter mye tull tidleigere. Men vi er venn med 3 andre par men noe gnisninger mellom 2 av de para i mellom. Nå har jeg og kjære kjøpt oss hus, vi tenker å ha en liten innflyttingsfest, hvor vi inviterer andre venner av oss og disse para. Men problemet er at jenten(vi kaller de for par nr 2 nå)  i det ene paret skaper kvalme og er ikke likt av de 2 andre jentene. Så de vil helst ikke ha nr 2 der. Vi har lagt ut at vi har kjøpt hus på Facebook og jeg har sendt private snapper. Men jenten nr 2 har ikke gratulert oss i det hele tatt og overser alt m d å gjøre. Hun er alltid sjalu for noe og skal skape drama. Derfor lurer jeg nå på om jeg kan invitere de andre og andre venner av meg og min kjære. Og droppe par nr 2. Når de hverken har gratulert oss, er hyggelige mot de andre, eller inviterer oss på sine ting siste tiden. Syns det er kvalmt at enkelte er så sjalue på alt og alle andre at de ikke kan oppføre seg. Alt over her gjelder jenten i nr 2, hennes kjære er egentlig bare snill, men veldig fjern og ser ikke hva hun gjør for å få så mange uvenner.

Anonymkode: 9d541...f8a

Videoannonse
Annonse
Gjest dittogdatt
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er kvalmt at enkelte er så sjalue på alt og alle andre at de ikke kan oppføre seg. Alt over her gjelder jenten i nr 2, hennes kjære er egentlig bare snill, men veldig fjern og ser ikke hva hun gjør for å få så mange uvenner.

Syns det er kvalmere at så mange rotter seg sammen mot en person og løser det med å stenge henne ute. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

om jeg kan invitere de andre og andre venner av meg og min kjære. Og droppe par nr 2. Når de hverken har gratulert oss, er hyggelige mot de andre, eller inviterer oss på sine ting siste tiden.

Ja det kan du :) Hva synes din kjære?

Anonymkode: 96d7c...cbb

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har noen vennepar, vi var en gjeng for typ 3 år siden. Ett av parene er ikke sammen mer og jeg og min kjære er ikke venner med noen av de to  etter mye tull tidleigere. Men vi er venn med 3 andre par men noe gnisninger mellom 2 av de para i mellom. Nå har jeg og kjære kjøpt oss hus, vi tenker å ha en liten innflyttingsfest, hvor vi inviterer andre venner av oss og disse para. Men problemet er at jenten(vi kaller de for par nr 2 nå)  i det ene paret skaper kvalme og er ikke likt av de 2 andre jentene. Så de vil helst ikke ha nr 2 der. Vi har lagt ut at vi har kjøpt hus på Facebook og jeg har sendt private snapper. Men jenten nr 2 har ikke gratulert oss i det hele tatt og overser alt m d å gjøre. Hun er alltid sjalu for noe og skal skape drama. Derfor lurer jeg nå på om jeg kan invitere de andre og andre venner av meg og min kjære. Og droppe par nr 2. Når de hverken har gratulert oss, er hyggelige mot de andre, eller inviterer oss på sine ting siste tiden. Syns det er kvalmt at enkelte er så sjalue på alt og alle andre at de ikke kan oppføre seg. Alt over her gjelder jenten i nr 2, hennes kjære er egentlig bare snill, men veldig fjern og ser ikke hva hun gjør for å få så mange uvenner.

Akkurat ja. Hvordan kvalme lager dem? Kjefter de og sånn eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Hun er alltid sjalu, hun snakker alltid om sine problemer og konkurrerer i å ha det værre enn andre. Får hun vite at noen er forkjøla nei da er hun dødssyk. det er bare synd på hun. Hun sitter også å baksnakker de andre jentene hele tiden selvom de er der. Jeg vil jo ikke stenge henne ute men når hun ikke er hyggelig og ikke engsng gidder å gratulere oss med hus fordi hun er sjalu ... hun har hatt flere sammenkomster i det siste og inviterer aldri oss. Ingen i gjengen, men heller ikke meg og min kjære som faktisk har støtta hun. Så nå merker jeg at jeg er lei. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, dittogdatt skrev:

Syns det er kvalmere at så mange rotter seg sammen mot en person og løser det med å stenge henne ute. 

Nå er det vel hun som faktisk har stengt oss ute i det siste året men alikevel forventer at jeg og min kjøre skal gjøre alt for hun og invitere henne hele tiden. Når hun inviterer andre fremfor oss

AnonymBruker
Skrevet

Dropp henne og gå videre. Enkelt og greit, selv om det ikke føles sånn. Hvis hun er så fæl er det jaggu ikke så vanskelig valg.

Anonymkode: 22250...b72

AnonymBruker
Skrevet

Dropp henne. Og ikke bry deg. Livet går videre. 

Anonymkode: da50d...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...