AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg er i en kinkig situasjon der jeg er uten jobb. Jeg søker for harde livet, men trenger forslag til hvordan jeg kan tjene penger i mellomtiden. Har ikke bil og det er elendig med buss her så må være noe jeg kan gjøre hjemmefra/lokalt. Må også passe med småbarnsmor et da jeg har ei tulle på et år. Solgte NuSkin produkter før og vurderer å starte opp med det igjen, men mener jeg ikke tjente såååå mye på det så skulle gjerne hatt noe mer/annet. Noen forslag? Anonymkode: bad8f...a09
Mona123 Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Kake på bestilling, dagmamma, strikking? Nevner bare de tingene mammaen min gjorde som hjemmeværende for å få noen kroner ekstra.
pessimistisk Skrevet 18. mars 2019 #4 Skrevet 18. mars 2019 Dagmamma kunne jo passet? :) Når du uansett har eget barn, kan du jo for eksempel passe 2 ekstra barn(vet ikke hvor mange som er vanlig).
Perelandra Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Tråden er ryddet for reklame og forherligelse av brudd på norsk lov. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå