Gjest sola Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 hei hvor lang bør en treningsøkt på ergometersykkel være for å oppnå god effekt og hvor mange kalorier bør man få vekk i løpet av en treningsøkt ? håper noen har peiling på dette. klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Kjempetrening! Her er det noen feller.. -unngå puls over ca 120 for da går kroppen over til å forbrenne karbohydrater og ikke fett, stol på meg -jo lengre økt jo flere kalorier, sånn er det bare -ikke overdriv i starten, gå på organiserte timer men la ikke den overenergiske treneren slite deg ut i starten -man blir avhengig av spinning Kurgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 OI, jeg er i kjempedårlig form og har begynt å trene nå. Varmer som regel opp i 20 min på sykkel, og der har de måleutstyr i håndtakene. Der er jeg ofte oppe i 160 i puls! Altså jeg er i skikkelig dårlig form. Hva skal jeg gjøre da? Sykle veldig sakte? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå