Gå til innhold

Jobber 80% nå, vurderer full stilling, men vet ikke om helsa holder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet 80% i flere år nå. Offisielt pga små barn og tidsklemma, men også for å holde diverse helseproblemer i sjakk. Har unngått sykemeldinger hittil, men jeg var nære på å gå på veggen for noen år siden, og disse symptomene bedret seg veldig da jeg valgte å gå ned til 80%, samtidig som jeg tok noen andre grep i livet mitt. Har en krevende jobb der 100% stilling innebærer en del overtid og stress. Men det har jo sin pris økonomisk å jobbe 80% i flere år. Vurderer nå å gå tilbake i full stilling, og så får det briste eller bære mtp helsa. Hvis man tenker litt kynisk så har jeg nå tatt min del av regningen; hvis jeg skulle bli sykemeldt pga at 100% blir for mye for meg, så får det bare bli sånn. Er det noen andre som har noen tanker rundt dette, eller har lignende erfaringer? 

Anonymkode: e79a4...c72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne jeg skrevet selv. Har det på samme vis, så er spent på hvordan kroppen takler det. 

Anonymkode: 747ed...888

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et dilemma 🤔 jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ville ikke ha gått opp i 100 %, fordi jeg gjorde som deg og har endt opp på 4 året som sykemeldt og det er absolutt dritt 🤯 kroppen har slått seg av og vil ikke fungere lenger... er utmattet, har fått helseplager jeg ikke visste fantes, hjernen går for halv maskin osv lista er lang. Vent til barna er større før du utfordrer skjebnen. 

Anonymkode: 03ddd...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...