AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Det siste året har jeg opplevd at både venner og dater ghoster meg. Ikke alle selvsagt, men en del. Lurer på hvor vanlig dette er? Når det gjelder venner så slutter de ofte å svare på invitasjoner eller meldinger. Synes selv at jeg er morsom og oppegående, hehe. Og snill. Jeg er en ganske åpen og kanskje litt flørtende person og har lurt på om dette skremmer folk litt vekk... Noen med erfaringer? Gjerne fra begge «sider». Anonymkode: 9e65f...c77
Apekatten Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 At dater ghoster er veldig vanlig i dag, men jeg trodde ikke det var vanlig blant venner? Svarer de ikke på meldinger og invitasjoner fra deg? Hvis det gjentar seg fra venner, så hadde jeg ikke kalt de venner lengere, for å si det sånn..
Skorstein Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Ja, dessverre. Det har blitt ille det siste året også.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Har opplevd det også fra de såkalte "venner/venninner". En av dem sa at jeg er altfor streng. Men i motsetning hun var/er av den type som ligger med mennene til venninnene sine eller til de hun ikke liker da, inviterer dem på fest hos henne uten å inkludere "venninnene sine", men andre singel jenter istedenfor(det skjedde faktisk to ganger). Bå om å få låne penger, så ble fornærmet da jeg krevde det tilbake en god tid etter avtalt fristen. Da begynte hun å baksnakke om meg. Ba henne om å holde seg unna. Dette synes jeg er uakseptabelt! En annen "venninne" ble sjalu da jeg kjøpte min første leilighet. Rare kommentarer, kritiker, sammenlignet det jeg hadde hos meg (pynte utstyr, peis, kjøkkenet ... ), med andres sitt hus osv. Etter vært begynte både hun og mannen sin med kriminelle planer for å tjene mer penger siden hun var så opptatt av å konkurrere med andre om hvem har/eier mest. De endte opp med å bli etterlyste av politiet. Vi har ingen kontakt i dag. En tredje "venninne" ble sjalu og begynte å se på meg som en trussel da den manipulerende mannen hennes ga meg et kompliment (i forhold til utsende og hennes) samtidig som han kritiserte hennes. Selv jeg, var i forholdet og bodde med partneren min. Hun ble skuffet på mannen hennes da, men sa ikke det til han (bare til meg og andre jenter), og begynte å oppføre seg fake mot meg istedenfor baksnakket om meg til andre, om hvordan ekteskapet hennes var i fare... alle vet jo, selv i dag at mannen hennes er ute etter alle og viser henne ingen respekt (ba henne om å kjøpe hasj) og hun tolererer det fordi hun er redd for å miste han. Vi har ingen kontakt i dag. Kanskje de holder seg unna deg Ts, fordi du har en sterk personlighet som er ikke så lett å knekke/manipulere. De fleste i dag bygger opp forhold eller vennskap basert på sine egne intensjoner... i tillegg så er det usikkerhet, manipulasjon eller respektløse oppførsel. Ja, man kan være fleksibel men det finnes jo en grense, også. Anonymkode: b68ca...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå