AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Del Skrevet 17. mars 2019 Hvordan er portugisere i forhold? Hvordan flørter de? Hvordan vet jeg om han liker meg? Anonymkode: 97e59...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Del Skrevet 17. mars 2019 De er som alle andre. Altså er de forskjellige mennesker. Noen portugisere er ok, andre er ikke ok. Akkurat som nordmenn. Du kan ikke sette et helt folkeslag i en gruppe. Som i Norge kommer det an på mange ting. Hvordan er han oppvokst? By/landsbygd? Har han utdannelse? Snakker han engelsk? Har han vært utenfor landet han er født i? osv. osv. osv. Anonymkode: 74f98...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Del Skrevet 17. mars 2019 LOL... mann er mann! Lykke til!👍 Anonymkode: d875c...6b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Del Skrevet 17. mars 2019 Jeg har startet å date en fra utlandet. Ser ikke på det som noe problem, vi klikker utrolig godt sammen. Kjemien er herlig og han er et herlig menneske. Støtter de ovenfor, mennesker er forskjellige. Møtt idioter av nordmenn, sammenlignet med han jeg dater nå. Så om han er norsk eller ikke, ville jeg ikke dømt før du gir fyren en sjanse. Anonymkode: 84e3b...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #5 Del Skrevet 17. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er portugisere i forhold? Hvordan flørter de? Hvordan vet jeg om han liker meg? Anonymkode: 97e59...064 Er det Ronaldo? Anonymkode: 57086...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 18. mars 2019 #6 Del Skrevet 18. mars 2019 Jeg vil ikke anbefale det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå