helthelt Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg vêr dette er noe som har blitt skriver om. Men jeg prøver igjen har masse taglekjærtler å hårsekker på selve skafte. Hva tenker dere damer om og gi oralsex når du kan kjenne nupper i munnen når dere suger ? Har vært hos hudlege å hun sa ikke bry meg, hun fjernet noe talgkjertler så sa hun jeg måtte tenke på noe annet. Er villig til å reise hvor som helst, betale uansett hva det koster. Noen som har noen tips
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Er det ikke ganske vanlig å ha det? Anonymkode: 1ae9b...6b1
helthelt Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke ganske vanlig å ha det? Anonymkode: 1ae9b...6b1 Jo tydelighvis men det er ganske ekkelt når du får erigert penis
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Hårfjerning er null problem. Selges apparater som gjør jobben. Anonymkode: 6cb31...ed8
helthelt Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hårfjerning er null problem. Selges apparater som gjør jobben. Anonymkode: 6cb31...ed8 Blir vel ikke fjernet for alltid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå